2015-05-10, 23:34
Medlem
DieBots avatar
Hej, jag har ett ganska jobbigt problem enligt mig.

Jag är kille och var hos en tjej igårkväll. Vi skulle ligga och det blev bara vinballe..som det har blivit de senaste gångerna nu.

När jag runkar hemma runkar jag bara åt mina fetisher och kvinnor som dominerar män.

Hon gick på toa efter att jag inte fått upp den, även under oralsex, så låg jag där och tänkte att hon tog stryptag på mig och dominerade mig..så flög dicken upp som en raket....

Eftersom det var första gången jag var med henne vågade jag inte fråga..vet inte om jag tycker att det är pinsamt att jag vill bli dominerad eller vad..

Det här suger, jag får inte upp den av intim kontakt utan bara när jag blir dominerad..

Va ska jag göra?
Citera
2015-05-11, 00:43
Medlem
Ta kontakt med någon som tänder på att vara dominant och ha fantastiskt sex o var stenkåt hela tiden.
Citera
2015-05-11, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DieBot
Hej, jag har ett ganska jobbigt problem enligt mig.

Jag är kille och var hos en tjej igårkväll. Vi skulle ligga och det blev bara vinballe..som det har blivit de senaste gångerna nu.

När jag runkar hemma runkar jag bara åt mina fetisher och kvinnor som dominerar män.

Hon gick på toa efter att jag inte fått upp den, även under oralsex, så låg jag där och tänkte att hon tog stryptag på mig och dominerade mig..så flög dicken upp som en raket....

Eftersom det var första gången jag var med henne vågade jag inte fråga..vet inte om jag tycker att det är pinsamt att jag vill bli dominerad eller vad..

Det här suger, jag får inte upp den av intim kontakt utan bara när jag blir dominerad..

Va ska jag göra?

Måste bara säga att detta är en lite fjollig fetish.

Mitt tips på lösning är att berätta för tjejen du är med att du gillar denna typ av sex. Hon kan säkert tänka sig att vara dominant.
Citera
2015-05-13, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iWishYouWould
Måste bara säga att detta är en lite fjollig fetish.

Mitt tips på lösning är att berätta för tjejen du är med att du gillar denna typ av sex. Hon kan säkert tänka sig att vara dominant.

Nej, det är inte fjolligt överhuvudtaget. Förstår däremot att det är jobbigt för dig TS att inte också kunna uppskatta vaniljsex. Det roligaste vore att hitta en tjej som passar dig, men det kan vara svårt och sedan så har man sällan strypsex och annat hårt första gångerna man ligger med varandra. Det borde utvecklas i takt med att man lär känna varandra. Hur skulle det fungera att bara fantisera om dessa saker medans du har sex?

Oavsett så ska du absolut inte behöva tycka det är pinsamt att gå igång på att bli dominerad! Om du sen skulle uppleva det vara ett problem av andra skäl så kan du testa att trappa ner din specifika porr, kanske lägga ner den helt. Det går inte att helt omprogrammera sin hjärna, men det kan göra det lättare att tända även på andra saker. Men som sagt, bara ifall du anser det vara ett problem för dig själv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in