Har precis nyligen träffat en underbar tjej som allt går perfekt med.
Båda var oskulder och det visar sig i sexet, som i princip inte alls gått överhuvudtaget. Att det kan vara lite finurligt i början tycker jag bara är kul och spännande men man vill ju att det ska lösa sig tillslut.
Vi har prövat två gånger då det både känts som om hon är för trång samt att när den kommit in så har jag inte svängrum för att föra den in och ut, så den "halkar" ut. Är i missionärsställning som mina överlår möter hennes underlår så pass tidigt att jag inte kan föra fram höften längre, tror vi kanske gör den fel... Är inte välhängd som en björn, mätt 16 cm från bäckenbenet (som man tydligen ska, eller?) men själva polen i sig är nog 13 cm.
Vad har ni för tips förutom att vara lugn och trygg samt långt förspel, för de kriterierna uppfyller vi redan då båda blir våta så det räcker
Någon som känner igen sig eller som är mer erfaren som kan ge tips på något som kan hjälpa, ställningar som underlättar/justeringar av ställningar som missionären. Har hört att kuddar kan användas till det mesta.