2015-05-10, 17:09
Medlem
Har precis nyligen träffat en underbar tjej som allt går perfekt med.
Båda var oskulder och det visar sig i sexet, som i princip inte alls gått överhuvudtaget. Att det kan vara lite finurligt i början tycker jag bara är kul och spännande men man vill ju att det ska lösa sig tillslut.
Vi har prövat två gånger då det både känts som om hon är för trång samt att när den kommit in så har jag inte svängrum för att föra den in och ut, så den "halkar" ut. Är i missionärsställning som mina överlår möter hennes underlår så pass tidigt att jag inte kan föra fram höften längre, tror vi kanske gör den fel... Är inte välhängd som en björn, mätt 16 cm från bäckenbenet (som man tydligen ska, eller?) men själva polen i sig är nog 13 cm.

Vad har ni för tips förutom att vara lugn och trygg samt långt förspel, för de kriterierna uppfyller vi redan då båda blir våta så det räcker

Någon som känner igen sig eller som är mer erfaren som kan ge tips på något som kan hjälpa, ställningar som underlättar/justeringar av ställningar som missionären. Har hört att kuddar kan användas till det mesta.
Citera
2015-05-10, 17:13
Medlem
BottleBenders avatar
Prova drick lite alkohol så kanske ni slappnar av lite mer.

Bara du inte får vinballe bara, då kommer det garanterat inte bli några barn gjorda.
Citera
2015-05-10, 17:14
Medlem
Scraps avatar
Säger man verkligen att man som kille blir våt?

Anyway, du stöter emot hennes lår säger du, viker hon de åt sidan/uppåt tillräckligt mycket? Hon kanske är stel som en kratta och det är hos henne det felar så att säga.

Ni kan ju också testa andra positioner annars.
Citera
2015-05-10, 17:17
Medlem
waikikiis avatar
Lätt upp hennes ben mot dina axlar så är dom ur vägen
Citera
2015-05-10, 17:24
Medlem
rakmackan99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BottleBender
Prova drick lite alkohol så kanske ni slappnar av lite mer.

Bara du inte får vinballe bara, då kommer det garanterat inte bli några barn gjorda.

Håller med detta, slappna av. Du kan ta hjälp av alkoholen..annars är det väl bara att kämpa vidare..

Kom ihåg mina första ggr. allt gick i stort sätt åt helvete..men de löste sig med tiden Försök få det att vara så spännande och upphetsande som möjligt. Något man saknar nu i efterhand när man "bara gör det"
Citera
2015-05-10, 17:24
Medlem
BaraSkitidags avatar
Ta tag ihennes ben, för de åt sidan uppåt mot hennes axlar. Sen är det fritt spelrum att ösa på allt du kan. Gnäller hon då är det bara ett gott betyg åt ditt sätt att knulla henne.
Citera
2015-05-10, 20:09
Medlem
penisavunds avatar
Låt henne sätta sig på dig ist. Då helst på huk. På huk på din kuk. Gör hon det så kommer du........ att känna skillnaden.
Citera
2015-05-10, 20:28
Medlem
Du måste få tjejen att slappna av, känna sig trygg med dig och situationen. Mycket långt förspel med smek och ömhet. Ta det lugnt och gör det inte till ett tekniskt hinder som ska lösas. När allt är som det ska så glider du rakt in i henne utan problem. Pröva att smeka henne till orgasm med dina händer, hon kan göra samma sak med dig. Sen kommer ni vara mycket mera avslappnade!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in