2005-10-14, 06:49
Medlem
Trappers avatar
Du har ju i options elller liknande och dr vljer du vilka banor som ska spelas och om man vill spela lag eller alla mot alla.
Citera
2005-10-14, 08:52
Medlem
ugglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mpee
Suttit och lirat online ett par timmar nu, hyffsat kul. Frutom att man inte kan vlja lag, eller r det jag som missat ngot

En sak till, nn som lagt upp en server? Isf vet du hur man ndrar s att bda sidorna startar med snipers. Nr jag la upp ett spel s fick dom frsvarande kuta runt med smg vilket var kasst fr man blev knppt av snipers hela tiden

Man startar alltid med rifle, men det finns pickups med smgs osv. Du kan stnga av att dessa spawnar i options.
Citera
2005-10-14, 09:50
Medlem
dallassallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainBeyond
...
Tack fr tipset snlla herr trollet!
Citera
2005-10-14, 14:18
Medlem
mpees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ugglan
Man startar alltid med rifle, men det finns pickups med smgs osv. Du kan stnga av att dessa spawnar i options.
Nr man kr objective(ena laget ska dda det frsvarande lagets VIP) s fr dom frsvarande brja med smg
Citera
2005-10-14, 14:23
Medlem
ugglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mpee
Nr man kr objective(ena laget ska dda det frsvarande lagets VIP) s fr dom frsvarande brja med smg

jass minsann, har jag missat helt.

Jag ligger nu p The Scientists-banan, nu har min karaktr ett nytt vapen i cutscenes medan jag springer runt med en SVT fortfarande. Har jag missat en bssa nnstans?
Citera
2005-10-14, 20:33
Medlem
auto:erotics avatar
Bestllt spelet nu, ser fram emot att f prva det.
Citera
2005-10-15, 00:59
Medlem
Nolas avatar
Roligt spel, ven om jag hatar nr han brjar dansa och ha sig s fort man ska upp fr minsta lutning. Vet inte hur mnga gnger jag har blivit nermejad nr jag frskt klttra p brte fr att komma in i ett hus.

Nr fr man en ny picka egentligen? Tycker SVTn har hngt med lnge nu.
Citera
2005-10-15, 13:03
Medlem
Spaders avatar
Det är lite synd att AI:n är så korkad.
Jag lyckades klara "fuel dump"-banan genom att döda endast 2 personer (silent kills). Kul när man bara fick typ 1300 i score.

Hur jag gjorde:
Patetisk bana egentligen. Vid en första överblick såg den riktigt ultimat ut men den hade inget motstånd alls. Dom där 2 prickskyttarna som det varnades om såg jag inte ett spår av.
Jo en fråga också. När jag kollar kartan (+objectives) så står det info längst ner när man pekar på varje Objective. Ibland står det "next" när det är mer text men jag har aldrig fattat hur man bläddrar vidare på den utan att komma till hela dokumentet (dokumentet över uppdraget alltså inte "objectives"). Jag har provat alla knappar men ingen funkar. Jag har inte heller glömt att binda nån knapp utan alla actions är tilldelade en knapp.

/Spader
Citera
2005-10-15, 13:18
Medlem
ugglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spader
Det är lite synd att AI:n är så korkad.
Jag lyckades klara "fuel dump"-banan genom att döda endast 2 personer (silent kills). Kul när man bara fick typ 1300 i score.

Hur jag gjorde:
Patetisk bana egentligen. Vid en första överblick såg den riktigt ultimat ut men den hade inget motstånd alls. Dom där 2 prickskyttarna som det varnades om såg jag inte ett spår av.
Jo en fråga också. När jag kollar kartan (+objectives) så står det info längst ner när man pekar på varje Objective. Ibland står det "next" när det är mer text men jag har aldrig fattat hur man bläddrar vidare på den utan att komma till hela dokumentet (dokumentet över uppdraget alltså inte "objectives"). Jag har provat alla knappar men ingen funkar. Jag har inte heller glömt att binda nån knapp utan alla actions är tilldelade en knapp.

/Spader

Knapparna för att scrolla infon är Page up/dn

Den första snipern på fuel dump är rakt framför dig när du börjar, cirka 175 meter fram. Om du knäpper den första och kryper till hans position och tittar västerut så ser du hans polares huvud bakom ett träd. Jag rensade för övrigt hela banan, nästan bara covert kills också med hjälp av artillerisnubben. Letade runt på hela banan också efter en ny bössa, eftersom man har en ny på banan efter (cutscene), men hittade inget
Citera
2005-10-15, 13:44
Medlem
psoochs avatar
Upptckte nyss den hr trden, ska frska tanka hem spelet nu , lter ju hur bra som helst !
Citera
2005-10-15, 14:17
Medlem
Spaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ugglan
Letade runt på hela banan också efter en ny bössa, eftersom man har en ny på banan efter (cutscene), men hittade inget
Nu vill ju jag också ha det nya
Har du nån lista på vilka vapen som finns i spelet?
Jag har googlat som fan och kollat dom vanliga sidorna (stickyn) utan och hitta nått. Det kan ju knappast vara 2 prickskyttegevär i spelet.

EDIT:
Ett av gevären (som vi inte hittat än) gissar jag är ryska Mosin-Nagant M91/30.
http://www.worthplaying.com/article.php?sid=10673 (första bilden säger M91 med x6 zoom)

/Spader
Citera
2005-10-15, 17:35
Medlem
ugglans avatar
P Raid on Nordsig: Exfiltrate Nordsig s fr man M91, fick den precis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem