2005-10-10, 03:35
Medlem
mackan_666s avatar
Hej

hur tar man bort en tråd man har skapat

Kollade i FAQ och det står att man kan trycka på redigera och ta bort sitt meddelande, så försvinner tråden, men jag inte se något som heter redigera

Men nu när jag skapar nått så kan jag ändra meddelandet.... men inte på dom andra trådarna jag har skapat... något som vet hur man tar bort tråd??
Citera
2005-10-10, 03:43
Medlem
Haecceitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mackan_666
Hej

hur tar man bort en tråd man har skapat

Kollade i FAQ och det står att man kan trycka på redigera och ta bort sitt meddelande, så försvinner tråden, men jag inte se något som heter redigera

Men nu när jag skapar nått så kan jag ändra meddelandet.... men inte på dom andra trådarna jag har skapat... något som vet hur man tar bort tråd??

Du kan inte ta bort en tråd helt. Det som kan vara är att en moderator tar bort inlägg i den pga trams, OT eller annat. Alternativt att den kastas i papperskorgen. Men då finns den kvar där ändå.

Det du kan göra är att radera texten i ditt inlägg.
Citera
2005-10-10, 08:24
Medlem
Efter 24h så tas möjligheten bort att kunna redigera ett inlägg/tråd, för att helt enkelt undvika att folk editerar när folk svarat. Detta kanske förklarar varför du inte hittade Edit-knappen!

Ta report-post på din tråd så kommer berörd moderator att ta bort din tråd.
Citera
2005-10-10, 08:38
Medlem
Ruskigbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlime
Efter 24h så tas möjligheten bort att kunna redigera ett inlägg/tråd, för att helt enkelt undvika att folk editerar när folk svarat. Detta kanske förklarar varför du inte hittade Edit-knappen!

Ta report-post på din tråd så kommer berörd moderator att ta bort din tråd.

Ehum. Man kan inte RP:a sina egna inlägg - så har ingen svarat på ens tråd - så får man skicka ett vanligt PM - helst med länk till tråden.
Citera
2005-10-10, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Ehum. Man kan inte RP:a sina egna inlägg - så har ingen svarat på ens tråd - så får man skicka ett vanligt PM - helst med länk till tråden.

Ajdå, även det har jag missat.
Fick nyss tillrättavisning av en moderator som upplyste mig om att vi inte får ta bort trådar som inte bryter mot någon regel.

Ber om ursäkt för missvisande information..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in