2015-05-07, 01:59
Medlem
Tjenare jag har fått extremt mycket mer synliga påsar under mina ögon.
dom är i någon blåsvart nyans och jag har ju alltid haft lite påsar under ögonen nu men det har väl kommit fram mer nu när man har knarkat på endel, och jag undrar om det finns nån ansiktskräm som kan få bort detta eller minska
jag har ingen aning om inlägget är ligger rätt?
Citera
2015-05-07, 02:05
Medlem
cobhc87s avatar
Testa hemorojdsalva, hört att det ska hjälpa.
Citera
2015-05-07, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seeebbs
Tjenare jag har fått extremt mycket mer synliga påsar under mina ögon.
dom är i någon blåsvart nyans och jag har ju alltid haft lite påsar under ögonen nu men det har väl kommit fram mer nu när man har knarkat på endel, och jag undrar om det finns nån ansiktskräm som kan få bort detta eller minska
jag har ingen aning om inlägget är ligger rätt?

Köp en ögonkräm som är svalkande, lägg använda tepåsar på ögonen, eller bäst av allt SMINKA DIG
Citera
2015-05-07, 02:17
Medlem
Hemorojdsalva hjälper bara om påsarna beror på svullnad. Man kan även få påsar under ögonen av uttorkning. Har man hängig hud under ögonen så hjälper inget annat än operation. Finns många uppstramande ögonkrämer med de liksom hemorojdsalva hjälper bara några timmar efter applicering.

Mörka ringar under ögonen går att dölja med smink. En hudfärgad täckande kräm, foundation eller concealer i minst en nyans ljusare än huden.

Googla: smink mörka påsar under ögonen, så hittar du både tips och filmer som guidar hur man sminkar sig så det blir fint resultat.

Finns tex. denna tråd att läsa: (FB) Påsar under ögonen, hemorojdsalva
Citera
2015-05-07, 03:00
Medlem
boonies avatar
Sluta upp med att puffa ofta så blir det bättre
Citera
2015-05-07, 14:33
Medlem
Emiliasecrets avatar
Concealer?
Citera
2015-05-07, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boonie
Sluta upp med att puffa ofta så blir det bättre

Det är inte något röka som orsakat detta, jag får inga påsar av det det är med utan kokain och MDMA som får det och se ut som jag inte sovit på 3 veckor
Citera
2015-05-08, 08:17
Medlem
drick mycket vatten och sov med en extra kudde så blir du mindre ''pluffsig'' runt ögonen i alla fall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in