• 1
  • 2
2015-05-06, 13:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Både han och jag är väldigt nöjda med min streckfitta.

Lägg upp en bild då så vi får se, annars antar jag bara att du driver med oss...

Men om du inte trollar, så nu när du redan sagt att du har en streckfitta så tycker jag du lika gärna kan slänga upp en bild på den(man kan ändå inte bli outad av en fitta så jag ser inte problemet).. så nu har du sagt A, och då får du fan säga B också väntar med spänning!
Citera
2015-05-06, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toalettstolen
Lägg upp en bild då så vi får se, annars antar jag bara att du driver med oss...

Men om du inte gör det, så nu när du redan sagt att du har en streckfitta så tycker jag du lika gärna kan slänga upp en bild på den(man kan ändå inte bli outad av en fitta så jag ser inte problemet).. så nu har du sagt A, och då får du fan säga B också väntar med spänning!

Då får du anta det. Visar min fitta för killen, inte för alla Flashbackare som vill se.
Citera
2015-05-06, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toalettstolen
Det är därför jag hatar svenska tjejer, fyfan vad ni är stela.. men jag misstänker iaf att du är ett troll som bara vill retas.

Jag är inte svensk. Misstänk det du, bara för att man inte visar sin fitta för alla som vill se.
Citera
2015-05-06, 13:29
Medlem
Uphills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropicalblue
...
Här är min tjejs fitta...

Den skulle jag vilja pussa, lite oskyldigt bara
Citera
2015-05-06, 13:53
Medlem
Min flickvän var med på att vi la upp bilden. Hennes förslag. Kanske är lite exhibitionistiska ibland. Varför skulle hennes fitta inte kunna vara min? Varför skulle jag ens skapa tråden Vill ni se min fb kuk så kan vi lägga upp den med, men då säger ni väl att den är fake eller inte min haha. Man kan faktiskt vara snygg fast man hänger på fb..Ni får väl ordna nån sorts mobilt bank id för att säkerhetsställa att fittorna och kukarna är från våra egna mobiler
Citera
2015-05-06, 14:21
Medlem
MegustaDnBs avatar
den såg mumsig ut
Citera
2015-05-06, 14:32
Medlem
Citat:
Kanske helt onödigt trådstart men skitsamma

Vad tycker ni om era flickvänners fittor och vad känner dom själva om sin fitta? Är dom nöjda?

Här är min tjejs fitta.
Hon tycker att den inte den är perfekt eller fin nog. Hon är lite underlig..
Hon vill nog bara ha lite bekräftelsebehov men jag kan bjuda på min smaskiga rosa 10 poängare enligt mitt tycke.

http://s7.postimg.org/vo0hlixvf/1121...95467049_n.jpg

Vem fan bryr sig. Ett ex hade en blygdläpp som var tydligt större än den andra. Inte spelar det nån jävla roll. Ska ju inte sitta och titta på fittan.
Citera
2015-05-06, 16:20
Medlem
Anthologys avatar
Citat:
Kanske helt onödigt trådstart men skitsamma

Vad tycker ni om era flickvänners fittor och vad känner dom själva om sin fitta? Är dom nöjda?

Här är min tjejs fitta.
Hon tycker att den inte den är perfekt eller fin nog. Hon är lite underlig..
Hon vill nog bara ha lite bekräftelsebehov men jag kan bjuda på min smaskiga rosa 10 poängare enligt mitt tycke.

http://s7.postimg.org/vo0hlixvf/1121...95467049_n.jpg

Jag vet att du trollar med bilden, den har jag sett i andra sammanhang, även här på FB
Citera
2015-05-06, 16:56
Medlem
Mitt ex hade lite längre läppar än den på bilden men jag kunde inte brytt mig mindre. Dock så kände jag av att hon inte riktigt var bekväm med den.

Så jag kapar tråden och frågar om jag skulle ha pratat med henne om den? Jag sa aldrig att jag gilla den direkt utan antog att hon fatta eftersom jag ville slicka den till frukost, lunch och middag.
Citera
2015-05-06, 17:49
Bannlyst
Min tjejs inre blygdläppar är av den lite större varianten. Absolut inget abnormt, men ibland märker jag av att hon inte är riktigt bekväm med detta faktum.
Det råder dock jag snabbt bot på då jag kastar mig ned & lapar som om det inte fanns någon morgondag.
Citera
2015-05-06, 17:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Battler
Mitt ex hade lite längre läppar än den på bilden men jag kunde inte brytt mig mindre. Dock så kände jag av att hon inte riktigt var bekväm med den.

Så jag kapar tråden och frågar om jag skulle ha pratat med henne om den? Jag sa aldrig att jag gilla den direkt utan antog att hon fatta eftersom jag ville slicka den till frukost, lunch och middag.

Jag kom att tänka på exakt samma sak när jag läste ditt inlägg. Dock så tror jag att det är bättre att berömma musen då & då för att hon ska bli lite bekvämare med det.
Risken med att vara väldigt rättfram om saker som folk kanske har väldiga komplex över, är att de blir obekväma & sluter sig.

Ursäktar för dubbelpost.
Citera
2015-05-06, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Jag kom att tänka på exakt samma sak när jag läste ditt inlägg. Dock så tror jag att det är bättre att berömma musen då & då för att hon ska bli lite bekvämare med det.
Risken med att vara väldigt rättfram om saker som folk kanske har väldiga komplex över, är att de blir obekväma & sluter sig.

Ursäktar för dubbelpost.

Man berömmer den varje gång man får ge glädjen åt att vara djuriska mot varandra... Smaska och slaska upp fittan och säga hur jävla mumsig och hett hon och hennes våta fitta är. Våran kallar vi Tiffany
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in