2015-05-06, 09:02
Medlem
vanligvaniljs avatar
Vi män gillar hårda tag.
Citera
2015-05-06, 09:34
Medlem
Adveloqs avatar
Det klart att torrt sex kan svida lite, men då majoriteten av våldtäkter och våldtäktsmän inte väntar i skogen på att en ung flicka ska komma skuttandes så är det nog inte ett stort problem för dem. Glidmedel, saliv och en upphetsad kvinna är inte ovanligt under en våldtäkt, då de flesta sker i hemmen av någon man känner.
Citera
2015-05-06, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adveloq
Det klart att torrt sex kan svida lite, men då majoriteten av våldtäkter och våldtäktsmän inte väntar i skogen på att en ung flicka ska komma skuttandes så är det nog inte ett stort problem för dem. Glidmedel, saliv och en upphetsad kvinna är inte ovanligt under en våldtäkt, då de flesta sker i hemmen av någon man känner.

Vaddå menar du att kvinnan njuter av vådltäkten?
Citera
2015-05-06, 09:57
Medlem
Adveloqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Se123
Vaddå menar du att kvinnan njuter av vådltäkten?
Många våldtäkter är oftast inte så uttalade som de är på tv. Och nej, det menar jag inte, men fysiska reaktioner såsom blodflöde till könet och ökad sekretion är automatiska vid stimulering. Tänk dig själv om någon börjar tafsa på en nästan medvetslös tjej p.g.a droger eller alkohol, eller en våldsam man som vill ha sex men hustrun säger nej och han tvingar sig på henne, och hon ger efter för hon vill inte bli slagen på. I dessa situationer så kan både upphetsning eller glidmedel förekomma.
Senast redigerad av Adveloq 2015-05-06 kl. 10:01.
Citera
2015-05-06, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adveloq
Många våldtäkter är oftast inte så uttalade som de är på tv. Och nej, det menar jag inte, men fysiska reaktioner såsom blodflöde till könet och ökad sekretion är automatiska vid stimulering.

Nej, det kanske kan hända men automatiska reaktioner är de absolut inte. Jag vet.
Citera
2015-05-06, 10:11
Medlem
Adveloqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Momone
Nej, det kanske kan hända men automatiska reaktioner är de absolut inte. Jag vet.
Parasympatiska nervsystemets påslag är vad som orsakar ökad sekretion och svullnad hos kvinnan, under stressade och obekväma situationer så tar dock det sympatiska nervsystemet över, då det är fight-or-flight systemet och alltid har prioritet om båda blir stimulerade, eftersom det ökar chansen för överlevnad. Därav kan det automatiska i fråga stängas av. Under influenser av alkohol och droger blir reaktionerna helt annorlunda.
Citera
2015-05-06, 11:06
Medlem
Hegernatarens avatar
Ja det gör ont. Det är därför alla våldtäktsmän kommer ifrån könsstympade kulturer där man medvetet tagit bort förhuden för att ta bort känseln i ollonet. Anledningen till att man gjorde så var för att underlätta för barnäktenskap, våldtäkt och blodsorgier.
Senast redigerad av Hegernataren 2015-05-06 kl. 11:14.
Citera
2015-05-06, 12:14
Medlem
Torrknull är ju ingen höjdare ens med en villig partner s jag kan tänka mig att det kan göra ont med en motvillig.

Förmodligen en del adrenalin inblandat som gör att man bortser ifrån det kan jag tro.
Citera
2015-05-06, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanligvanilj
Vi män gillar hårda tag.

Och det kan aldrig göra mekaniskt ont på dig, även om det gör ont på kvinnan?
Citera
2015-05-06, 17:57
Medlem
Det händer ofta att killens sträng går av. Könsmottagningen får mkt sånt. Det kan definitivt ske med en för torr fitta. Förhuden glider inte med in utan den dras istället så långt ner att den till slut går av.

Och ja. Jag har inte uppplevt det själv, men hört att det gör sjukt ont. Mkt blod kommer det också.
Citera
2015-05-06, 19:25
Medlem
Adveloqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avishaman
Det händer ofta att killens sträng går av. Könsmottagningen får mkt sånt. Det kan definitivt ske med en för torr fitta. Förhuden glider inte med in utan den dras istället så långt ner att den till slut går av.

Och ja. Jag har inte uppplevt det själv, men hört att det gör sjukt ont. Mkt blod kommer det också.
Jag visste inte att det var vanligt förns det hände SWIM och jag kollade upp det. Riktigt obehagligt var det flera dagar efteråt enligt SWIM.
Citera
2015-05-06, 21:07
Medlem
Jo du har helt rätt ts, självklart gör det ganska ont på oss män när vi våldtar, förjävligt. Vet själv hur öm man kan va om snoppen efter att ha satt på en 9-årig tjej, så du har helt rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in