• 1
  • 2
2015-05-05, 15:12
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkepticalHippo
TS, låt bli att göra detta om du inte uttryckligen vet att hon gillar sådant och ni har skickat sådana bilder förut. Det är många tjejer, däribland jag, som INTE tänder på bilder av kukar (alla ser typ likadana ut). Jag hade dömt ut dig som ett riktigt sykko om det kom en sådan bild i en sådan situation som ni befinner er i.

Om du verkligen vill ha henne så bör du vara rak, hålla det på en samtalsnivå och inte börja snuska innan ni rett ut det hela.
Jag skulle ha skickat bild på bautaståndet och skrivit något i stil med att "Det är det här du vill ha, eller hur?".
Citera
2015-05-05, 15:42
Medlem
Du kunde ju krypet ner och slickat henne en stund så skulle kuken stått som ett hammarskaft. Inget kåtar upp en som doften av en fitta! Vad gjorde hon för att få den att stå?
Citera
2015-05-05, 15:45
Medlem
Hmmmmmmmmm, hon kan inte var seriös om hon hänger upp sig på en sån skitgrej. Skall jag göra slut varje gång frugan "inte känner för det"? Felet är att många tjejer - och dett är på fullaste allvar - tror att endast tjejer har känslor och att män är djur. Vrider hon kukomkopplaren i skallen på det med sina fittläppar skall den stå, annars är det fel på kuken eller så är du helt ointresserad. Hon har antagligen aldrig behövt ha stånd själv, antar jag

Mitt tips är att förklara för henne att detta var nervositet för att hon betyder mycket för dig och att du därför kände extra press. Be att få en heldag typ lördag eller söndag med henne. Då har ni tid att gå runt nakna i lägenheten utan press tills du får stånd och så sätter du på på plats så att säga.

Vill hon fortfarande inte så är det bara att skaffa en annan tjej, men skicka inga kukbilder vad du gör!
Citera
2015-05-05, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hbgandre
Såå.. har varit singel i ca 4 månader nu och började i förra veckan prata med en tjej på random datingsida. Vi var på date i helgen och hon följde med mig hem och allt kändes toppen. Hon sov över hos mig men då hände det inte speciellt mycket. Jag tycker verkligen om den här tjejen och hon tycker om mig med säger hon.

Vi har pratat ganska mycket sex på sms och liknande så vi var båda väldigt sugna på att göra det.

Så igår träffades vi igen hos mig, kollade film och mös hela kvällen. Senare på kvällen flyttade vi oss till sängen och vi båda insåg att nu måste det hända. Så vi körde igång men efter ett tag tappade jag ståndet helt och kunde inte köra vidare.

Det blev väldigt jobbig stämning och hon trodde/tror direkt att det var fel på henne. Jag försöker förklara att det inte är något fel på henne utan det är bara jag som är nervös för det är första gången med ny tjej och ville inte göra henne besviken + att jag alltid haft dåligt självförtroende i sängen.

Iallafall! Vi har pratat främst via sms sen igårkväll och nu är hon väldigt osäker på om hon vill fortsätta träffa mig på grund av hur det gick igår. Hon är övertygad om att det kommer bli samma grej nästan vi kanske har sex också. Hon tror också att det fortfarande är mitt ex som spökar. Jag har försökt säga till henne att det verkligen inte är så.

Jag vet egentligen inte vad jag vill fråga här, men något i stil med hur ska jag få henne att inte göra så stor grej utav det som hände och få henne att våga satsa vidare ändå?

Sorry för långt inlägg och jag hoppas att någon där ute förstår mitt problem.

Vet inte hur gamla ni är, men hon missförstår dig redan. Inte alls bra. För det betyder att ett förhållande med henne kommer innebära problem för din del.
Citera
2015-05-05, 17:23
Medlem
Glisseurs avatar
Riktigt skevt av henne att haka upp sig på det, har hon ingen verklighetsförankring? För övrigt skickar hon ut lite fel vibbar, om du nu vill satsa på henne så kanske hon ändå inte är av rätt virke om hon ska fjanta sig så där.
Citera
2015-05-05, 17:27
Medlem
scarlots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glisseur
Riktigt skevt av henne att haka upp sig på det, har hon ingen verklighetsförankring? För övrigt skickar hon ut lite fel vibbar, om du nu vill satsa på henne så kanske hon ändå inte är av rätt virke om hon ska fjanta sig så där.

Får hålla med dig - Helt fel vibbar. Att det ska falla på 1 tillfälle, med stånd eller inte, det visar bara på hur osäker denna kvinnan är på ett eventuellt förhållande. Å andra sidan så hade väl TS och tjejen bara träffats någon gång innan?
Citera
2015-05-06, 19:44
Medlem
Running_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hbgandre
. . .
nu är hon väldigt osäker på om hon vill fortsätta träffa mig på grund av hur det gick igår. Hon är övertygad om att det kommer bli samma grej nästan vi kanske har sex också.
. . .
Då är hon inget att satsa på, förstår hon inte sådana saker så är det nog bäst att gå vidare. Skit i henne. Stånd är ingen självklarhet vid första gången man har sex.

Hitta en kvinna som vet lite mer om hur kroppar fungerar.
Citera
2015-05-07, 09:31
Medlem
hbgandres avatar
Kan meddela att vi har pratat ut om det och jag förklarade att det bara var i mitt eget huvud som spärren satt och det var inget fel på henne.
Vi diskuterade också mer generellt vad vi gillar och inte gillar i sängen.
Allt för att vi ska va så bekväma som möjligt så nu känns allt som det ska igen och hon förstår varför det blev som det blev.
Vi ska köra vidare och satsa på det här.

Tack för alla era svar och för visad omtanke!
Citera
2015-05-07, 09:51
Medlem
Gosifs avatar
Säg att du får jättestånd om hon visar anusrosen istället.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in