2015-05-14, 17:03
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NemoX
Snart dags för stick nr 4 vilket innebär att jag är inne på dag nr 8 i kuren.

Enda jobbiga biverkningen än så länge har varit sömnrelaterad, men det har varit lite bättre de 2 senaste dagarna. Så känner mig inte så slut som för några dagar sedan.
Igår blev det en runda på stan, blev ett par öl samt en bättre middag med goda vänner. Idag är tanken att det ska bli ett ordentligt benpass om någon timme, men om jag ska vara ärlig så är det fortfarande rätt ömt i vänster ben efter sticket i förrigår. Inte farligt på något sätt men mer irriterande. Får se om det sätter stop för benträningen i dag, men i så fall går jag nog över på ett härligt axelpass istället.

Som jag har förstått det så brukar tren kicka in sådär efter 7-10 dagar. Hur brukar ni känna av det som har använt tren a?
Om jag ska vara helt ärlig så känns det just nu ingen större skillnad jämfört när man endast är på testo, och nu är det dag nr 8.

Antar att Pro Medica är helt legit och schyssta grejer, som betvivlar inte att trenet skulle vara någonting annat direkt.

Styrkan kommer gå upp kraftigt, vänta bara och se. Ta det lugnt bara, lederna kommer inte vara vana.
Citera
2015-05-14, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Styrkan kommer gå upp kraftigt, vänta bara och se. Ta det lugnt bara, lederna kommer inte vara vana.

Ok!
Ska bli kul när man känner av det hela! Borde iaf få lite effekt av det inom kort.
Är sällan ute efter maxningar, så borde kunna hålla mig skadefri.

Dagens pass fick stuvas om lite och det blev axlar och mage istället för ben och mage. Höger ben var fortfarande lite för ömt för att kunna användas fullt ut.
Siktar på ben i morgon istället (men då är det säkert ömt i vänster som jag satte i nyss!)
Citera
2015-05-15, 21:35
Medlem
Då är jag exakt en vecka in i kuren som drog i gång den 8e maj.

Får nog säga att allting rullar på enligt plan. Jag var lite orolig innan jag drog igång kuren att det skulle bli för jobbigt att sticka eod men än så länge har det fungerat fint och implementeringen av att sticka i låren har också gått bra. Känns skönt att ha 4 ställen att rotera på.

Än så länge är det mesta positivt, känt ett mer allmänt "go" i kroppen som man får av testot vilket är skönt samt en ökad sexlust (vilket blir extra jobbigt när partnern är bortrest). Upplever även att jag klarar mig bättre på lite sömn än vanligt. Återhämtningen känns även bra.

Till det negativa så är det just sömnen som har blivit lidande, har haft väldigt svårt att somna in i flera dagar vilket jag inte alls är van. Misstänker (inte helt långsökt) att det är en bieffekt av trenet. I övrigt tror jag faktiskt inte att jag kan rapportera några fler bieffekter än så länge.

Nu kanske jag är lite tidigt ute att kommentera eftersom jag bara har satt 4 st stick än så länge, men trodde att det skulle bli betydligt mer tryck av tren. Som ni säkert vet är det min första gång med tren, och jag hade precis som alla andra som inte har testat utan bara läst på, massor med förväntningar. Båda på pluskontot och minuskontot.
Om jag ska vara helt ärlig så känns det som jag bara ligger på testo än så länge (förutom sömnproblemen) varken mer eller mindre.
Men nog om det, vettigare att ge en bättre utvärdering när jag har kommit 3v in i kuren eller liknande. Till saken är väl förmodligen den att jag ligger på en rätt låg dosering tren, kör 80mg eod och 120mg testo eod.

Dagens träningspass var en rätt trevlig historia, lyckades köra ben trots att jag har lite pip kvar i båda benen sen tidigare stick. Är rätt övertygad om att det kommer gå över efter framtida stick, tog trots allt oskulden i låren.
Blev ett stort antal leg extensions, leg curls och vadpressar. Höll mig ifrån benböjen då benen ändå kändes lite skakiga av pip, blev dock en riktigt härlig pump i benen idag. Drog även till lite olika övningar för bakre axlar (som jag älskar att träna, axlar är nog favorit muskelgruppen, skulle i stort sett kunna köra axlar varje pass om jag fick bestämma. Nu får jag visserligen bestämma... Men ni vet )

Annars så kommer helgen vara relativt lugn. I kväll blir det till att göra i ordning någon god dipp på kvarg och dippa med morötter och andra grönsaker framför en film eller serie. Väldigt längesen jag tog det helt lugnt en fredag då jag lever ett väldigt socialt liv och oftast är ute och träffar vänner, käkar middagar osv. Ska bli skönt!

Har ett litet irriterande bekymmer, kommer behöva resa bort 4 dagar under kuren och kommer inte kunna ta med mig något att sticka med. Kommer inte kunna komma undan detta, men har tänkt att jag ser till att sticka på avresedagen och sen sticka när jag kommer hem. Det blir 1 dags förskjutning på sticket, hoppas det inte ger alltför röriga nivåer, men finns tyvärr ingenting att göra åt den saken.

Hoppas ni alla får en riktigt trevlig fredagskväll!
Citera
2015-05-17, 18:54
Medlem
Hej på er!

Då ska vi se vad som har hänt sen i fredags.

I lördags var det dags för stick nr 5, körde i höger skinka vilket gick alldeles utmärkt. Inte en tillstymmelse till pip efteråt.
Blev lite lagsportsidrott i lördags vilket fick bli dagens träning. Kände av ett ökat temperament i närkamper och liknande på ett sätt som jag inte gör när jag är off, inte när jag är bara på testo heller vad jag kan minnas. Kan vara trenet som fick mig att brinna av vid ett tillfälle och känna mig riktigt förbannad men som med allt annat så får man lägga band på sig själv ibland .

Var även ute med en god vän och käkade lite middag, drog ett par pilsner och spelade bowling och biljard. Blev väl allt som allt en 4-5 öl, vilket kanske egentligen är onödigt när man är på kur men det är ändå allt för gott.
Förutom alkoholens negativa effekter så låter jag det aldrig gå ut över träningen, är jag bakis så blir det ändå ett hårt pass. Men så var inte fallet denna gång. 4-5 öl över rätt många timmar kändes helt ok.

I dag så var det dags för bröst, triceps och främre axlar. Bestämde mig redan när jag kom in på gymmet och lägga bort axlarna idag då jag har kört på den rätt duktigt på slutet så det fick bli bröst och triceps.

Blev faktiskt ett PB i incline hantelpress vilket var kul, iofs med 1 rep mer än tidigare, men alla rekord räknas .

Annars så kände jag av under gårdagen och idag att det har börjat klia lite kring höger bröstvårta. Väntade till idag men petade i mig 0.5mg adex.

Hade gynokänningar på båda mina två tidigare kurer rätt tidigt in i kurerna och slängde in adex / nolva. Nu fick det bli endast adex då nolva inte ska vara kanon med trenet.

Min plan är att köra adex 0.5 eod i några dagar och sen plocka bort det. Vid tidigare kurer så behövdes det bara i början. Hoppas att det bara spökar lite här i början när hormonerna går bananas och att det stabiliserar sig.

Har ni haft några liknande händelser och hur har ni tacklat det?

I kväll blir det god mat och lite mys med damen min framför TVn
Citera
2015-05-19, 22:52
Medlem
Dagens rygg, biceps och bakre axlar gick väldigt bra. Inget PB men en väldigt hög lägsta nivå på alla övningar och var nära nya PBn i flera övningar. Känns bra! Riktigt intensivt pass och svetten bara rann.

Man känner rätt tydligt när man är under kur att orken inte riktigt tryter på samma sätt. Nu känns det allt som oftast som att man kan mata på hur många set som helst och återhämtningen är riktigt bra.
Håller dock mina pass runt timmen ändå men försöker öka intensiteten istället.

Tycker att jag börjar bli torrare i spegeln och få bättre definition, har ett konstant tryck i musklerna, galet kåt (galet...) och klarar mig på mindre sömn. Det är fördelarna än så länge på kuren.

Nackdelarna, sov dåligt de första dagarna, men det känns som det har stabiliserat sig och funkar bättre nu med sömen. En aning ont i huvudet om dagarna men tror jag dricker lite för dåligt (stressar för mycket på jobbet), lite kli i bröstvårtorna men det kontras just nu med 0.5 adex eod, antar att det även fungerar lite placebo att man slutar noja när man har fått i sig adex och inte är där och känner hela tiden.

Börjar även känna av att stubinen är kortare, har ett par gånger känt att jag vill idiotförklara mina kära kollegor/kunder ett par gånger och har fått bita mig i tungan. Upplevde det inte under mina tidigare kurer så där är det trenet som spökar. Gäller bara att hålla huvudet kallt och tänka efter innan man öppnar munnen. Har man självkontroll så är det inget problem på denna låga trendos.

Börjar förstå de som har skrivit tidigare att tren kan temporärt påverka din personlighet. De gångerna jag har blivit förbannad/irriterad så har jag verkligen känt mig felaktigt behandlad eller vad det nu kan handla om. Men när jag tänker ett varv till, "brukar jag generellt bry mig när det här händer mig i min arbetssituation" tex, ja, då brukar svaret vara "nej".
Så tren är nog helt enkelt inte för folk som har en dålig impulskontroll och tenderar att luta mot det aggressiva hållet. Då kan det säkert gå riktigt fel.

En annan sak som jag har märkt på tren är att min hunger är större och känner mig oftare sugen på att få i mig kolhydrater av någon anledning, någon annan som känner igen sig?

Ni som är inne och läser, skriv gärna en rad eller två! Kommer nog inte tycka det är så roligt att skriva till mig själv de kommande 7 veckorna...

Trevlig kväll!
Citera
2015-05-19, 23:23
Medlem
Mac10jiffys avatar
Det blir ju lite så att man skriver åt sig själv, som en dagbok/träningsjournal. Men folk läser ju, det är bara det att det oftast inte finns så mkt att säga. Man upplever ju alla prepp individuellt Kör hårt broder!!
/Mac
Citera
2015-05-23, 13:19
Medlem
Då ska vi se, det var ett par dagar sedan jag skrev någonting.
Allting rullar på stabilt och träningen flyter på. Har dock haft 2 ofrivilliga vilodagar pga saker jag inte har kunnat påverka.

Humöret känns bra, sömnen känns bättre. Känns helt enkelt som att kroppen har nått någon form av steady state som gör att det helt enkelt känns bra!

Sexlusten är fan i mig riktigt galen, blir något alldeles extra när man är på tren jämfört med testo only.
Jag och tjejen bråkade igår kväll och det blev en del tårar från hennes sida, helt omotiverat enligt mig. Uppstarten till det hela var att ett ex hörde av sig och frågade om jag var ute igår (när vi var ute en sväng och käkade med ett gäng vänner och detta noterades då av tjejen som såg SMSet och då drog det igång).
Nåväl, när bråket väl har börjat lägga sig och den värsta känslostormen har lagt sig så tittar jag på min rödgråtna lilla blondin som ser så oskyldig, ömtålig och helt enkelt jävligt inbjudande ut.

Nu är tjejen rätt undergiven av sig och jag går i gång på tvång och förnedring så kvällen var upplagd för succé. Blev ett sånt sjukt ligg! Börjar med vanliga hårda tag men vi båda triggas mer och mer av varandra och det blir ett sexpass som håller i sig större delen av natten. Bjöds på analt, örfilar, stryptag, smisk med bälte samtidigt som hon ber om att få suga av mig och sen ett ordentligt ansiktsknull som avslutas med en sats över hela hennes ansikte. Sen somnar vi nöjt in och hon vet åter igen att hon är min lilla blondie.

Nu är det inte meningen att det här ska bli en sexnovell! Men tankarna som fanns i mitt huvud när vi låg var riktigt galna. Jag var så kåt och ville förnedra henne på alla sätt och i stort sett förstöra henne. Visst att såna tankar dyker upp i vanliga fall också, men det var så mycket starkare på alla sätt.

Tror att tjejen även kände av min sinnesstämning, hon låg och gnydde och hade det bättre än någonsin. Det är nog en effekt av att jag blev extra dominant, hon behöver bara foga sig och lyda, det är jag som bestämmer gränserna och hon kan helt enkelt bara luta sig tillbaka och följa med på åkturen.

Så från den här aspekten, testo + tren = galen sexkombo.

Kör för övrigt vidare med adex eod, känns lite bättre i bröstvårtorna nu, så det verkar vara en bra dos, 0.5 eod.

I övrigt så tycker jag att jag ser torrare och torrare ut i spegeln, kul!

Citat:
Ursprungligen postat av Mac10jiffy
Det blir ju lite så att man skriver åt sig själv, som en dagbok/träningsjournal. Men folk läser ju, det är bara det att det oftast inte finns så mkt att säga. Man upplever ju alla prepp individuellt Kör hårt broder!!
/Mac

Visst är det så, men det är alltid kul att få lite feedback från de som läser såklart
Citera
2015-05-25, 21:15
Medlem
Snabb update, då har jag lyckats gå och bli sjuk också. Riktigt irriterande.
Har känt mig lite hängig hela dagen, men dels så sov jag väldigt lite i natt (trenets fel, verkar vara lite varannan natt av någon anledning). och har haft det väldigt stressigt under dagen. Förhoppningsvis så är det något sådant som har gjort att jag ligger strax under 38 grader, får hoppas att det försvinner snabbt som attan.

Inte alls roligt att bli sjuk under kur, speciellt inte med snabba estrar, då vill man bara mata på. Skulle vara riktigt trist om det brakar ut till något som håller i sig en vecka.

Men men, bättre att vara hemma och kurera sig så att man kan ge 100% en annan dag.
Känner dock att jag har ett rätt bra pass i kroppen just nu, vilket är trist.

Hur brukar ni dra gränsdragningen när ni börjar blir sjuka, är sjuka eller börjar tillfriskna?

Har även dragit i väg en beställning på lite testo e för att kunna ta precis när denna tänkta kur tar slut, eftersom jag reser bort direkt och kan inte påbörja PCT. Får se om jag drar igång PCTn på studs efter den veckan eller om jag kör någon lågdos testo e för att ta PCT i augusti istället. Inte superroligt att gå omkring i sommar och köra PCT, då vill man vara i toppform
Senast redigerad av NemoX 2015-05-25 kl. 21:17.
Citera
2015-05-26, 20:37
Medlem
Fortfarande lite krasslig, blir vilodag helt enkelt.
Har tuggat en del ipren för att klara arbetsdagen, lär inte kunna bli något pass i morgon, men torsdag förhoppningsvis 👍
Citera
2015-05-26, 20:51
Medlem
Jag drar gränsen vid feber och halsont. Har jag något av detta så skiter jag i att träna. Är jag bara lite snorig eller huvudvärk kör jag ett lättare pass men håller repsen nere.
Många tänker att dom ska träna lätt när dom är sjuk och kör 15-20 reps vilket tar mer på konditionen vilket borde vara mer ansträngande för hjärtat.

Smygläser här rätt ofta men har inte känt att jag haft något att skriva förrän nu. Fortsätt gärna uppdatera
Citera
2015-05-27, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Testomaskinen
Jag drar gränsen vid feber och halsont. Har jag något av detta så skiter jag i att träna. Är jag bara lite snorig eller huvudvärk kör jag ett lättare pass men håller repsen nere.
Många tänker att dom ska träna lätt när dom är sjuk och kör 15-20 reps vilket tar mer på konditionen vilket borde vara mer ansträngande för hjärtat.

Smygläser här rätt ofta men har inte känt att jag haft något att skriva förrän nu. Fortsätt gärna uppdatera

Kul att du skriver!
Det låter som en vettig gränsdragning.

Kommer fortsätta att uppdatera, men just nu finns inte jättemycket att säga då febern fortsätter.
Hela (nåväl) men rätt många på arbetsplatsen har gått och blivit sjuka i vad som verkar vara samma sjukdom. Så nu går alla och snörvlar och hostar.

Sitter och överdoserar vitaminer just nu och försöker dricka mycket vatten.
Men som en läkare en gång sa: "En förkylning går över på 7 dagar men endast på 1 vecka med antibiotika" mao, det är bara att rida ut stormen och komma tillbaka när man är kryare.

Har även plockat bort adexen idag. Vill inte sitta och knapra i mig det hela kuren, så tar en paus, har inte haft några känningar alls så den har gjort sitt.
Kommer de tillbaka, ja då kommer adex tillbaka.
Citera
2015-05-27, 18:18
Medlem
oceanw0lfs avatar
Kul att följa även om det krökas på lite väl mycket för min smak
Sitter du på någon form bild?
Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto