Då är jag exakt en vecka in i kuren som drog i gång den 8e maj. 
Får nog säga att allting rullar på enligt plan. Jag var lite orolig innan jag drog igång kuren att det skulle bli för jobbigt att sticka eod men än så länge har det fungerat fint och implementeringen av att sticka i låren har också gått bra. Känns skönt att ha 4 ställen att rotera på. 
Än så länge är det mesta positivt, känt ett mer allmänt "go" i kroppen som man får av testot vilket är skönt samt en ökad sexlust (vilket blir extra jobbigt när partnern är bortrest). Upplever även att jag klarar mig bättre på lite sömn än vanligt. Återhämtningen känns även bra. 
Till det negativa så är det just sömnen som har blivit lidande, har haft väldigt svårt att somna in i flera dagar vilket jag inte alls är van. Misstänker (inte helt långsökt) att det är en bieffekt av trenet. I övrigt tror jag faktiskt inte att jag kan rapportera några fler bieffekter än så länge.
Nu kanske jag är lite tidigt ute att kommentera eftersom jag bara har satt 4 st stick än så länge, men trodde att det skulle bli betydligt mer tryck av tren. Som ni säkert vet är det min första gång med tren, och jag hade precis som alla andra som inte har testat utan bara läst på, massor med förväntningar. Båda på pluskontot och minuskontot. 
Om jag ska vara helt ärlig så känns det som jag bara ligger på testo än så länge (förutom sömnproblemen) varken mer eller mindre. 
Men nog om det, vettigare att ge en bättre utvärdering när jag har kommit 3v in i kuren eller liknande. Till saken är väl förmodligen den att jag ligger på en rätt låg dosering tren, kör 80mg eod och 120mg testo eod. 
Dagens träningspass var en rätt trevlig historia, lyckades köra ben trots att jag har lite pip kvar i båda benen sen tidigare stick. Är rätt övertygad om att det kommer gå över efter framtida stick, tog trots allt oskulden i låren. 
Blev ett stort antal leg extensions, leg curls och vadpressar. Höll mig ifrån benböjen då benen ändå kändes lite skakiga av pip, blev dock en riktigt härlig pump i benen idag. Drog även till lite olika övningar för bakre axlar (som jag älskar att träna, axlar är nog favorit muskelgruppen, skulle i stort sett kunna köra axlar varje pass om jag fick bestämma. Nu får jag visserligen bestämma... Men ni vet 

) 
Annars så kommer helgen vara relativt lugn. I kväll blir det till att göra i ordning någon god dipp på kvarg och dippa med morötter och andra grönsaker framför en film eller serie. Väldigt längesen jag tog det helt lugnt en fredag då jag lever ett väldigt socialt liv och oftast är ute och träffar vänner, käkar middagar osv. Ska bli skönt!
Har ett litet irriterande bekymmer, kommer behöva resa bort 4 dagar under kuren och kommer inte kunna ta med mig något att sticka med. Kommer inte kunna komma undan detta, men har tänkt att jag ser till att sticka på avresedagen och sen sticka när jag kommer hem. Det blir 1 dags förskjutning på sticket, hoppas det inte ger alltför röriga nivåer, men finns tyvärr ingenting att göra åt den saken.
Hoppas ni alla får en riktigt trevlig fredagskväll!