2015-05-04, 18:57
Medlem
Vet inte vad det är för fel, känns som att knulla ett rör, går inte att komma med den känslan, dessutom är det jobbigt med sex om mannen ska göra allt, oftast förväntas det att mannen ska göra allt i sängen.
Citera
2015-05-04, 19:10
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 733215
Vet inte vad det är för fel, känns som att knulla ett rör, går inte att komma med den känslan, dessutom är det jobbigt med sex om mannen ska göra allt, oftast förväntas det att mannen ska göra allt i sängen.
Jag håller med dig. Sen blir man ju även svettig uppe på allt. Usch.
Citera
2015-05-04, 20:13
Medlem
Ha inte sex då.
Citera
2015-05-04, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herter
Ha inte sex då.
Vissa tjejer är så snygga så man känner sig tvungen att sätta på dom även om sexet känns värdelöst, jobbigt
Citera
2015-05-04, 20:24
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herter
Ha inte sex då.
Det är lätt för dig och säga. Du har onekligen inte en kvinna som går och småtafsar på dig hela tiden, och som kräver att få sex varje kväll.
Citera
2015-05-04, 20:48
Medlem
MustelaPutoriuss avatar
Det är ganska jobbigt ja. Men jag har aldrig kopulerat med en fårtacka.
Citera
2015-05-04, 20:50
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rateme
trollar ni eller är ni seriösa? jag är oskuld så jag vet inte hur det är att ha sex...
Jag är helt seriös.

Citat:
Ursprungligen postat av MustelaPutorius
Det är ganska jobbigt ja. Men jag har aldrig kopulerat med en fårtacka.
Vilka djur har du kopulerat med då?
Citera
2015-05-04, 20:54
Medlem
spyder123s avatar
Behöver inte vara skönt för att vara sensuellt. Lite som att kyssas, det är inte heller skönt, men ändå så görs det.

Håller förvisso personligen inte med TS , även om jag ändock ser ganska liten charm i det. Förutom det sensuella då.
Citera
2015-05-04, 21:38
Medlem
OrganiseratKaoss avatar
Citat:
jag är ett vrak på grund av att jag inte får ligga. du säger alltså att sex inte är så skönt som det sägs? det är alltså inte som att vara i sjunde himlen?
såklart det är skönt, men om man får för mycket av det, samt på en kort tid, kan det bli tjatigt
Citera
2015-05-04, 23:15
Medlem
spyder123s avatar
Citat:
jag är ett vrak på grund av att jag inte får ligga. du säger alltså att sex inte är så skönt som det sägs? det är alltså inte som att vara i sjunde himlen?
Känslan är väl helt ok, men kan tänka mig att det finns någon Fleshlight som är ännu bättre. Men det är det psykologiska som egentligen är najs, det fysiska... nja det är väl ok. Inget du behöver vara ett vrak över.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in