2015-05-05, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pickmylussy
Skaplig skillnad på en sydamerikansk läktare och den svenska kanske.... ens sett videos därifrån? folk står packade som sillar och det är allmänt kaos. här har man ju en plats åtminstone.

men visst självklart är det farligt.

Jovisst men frågeställaren undrade ju om något allvarligt hänt och eftersom jag arbetat inom branschen så drog jag en sak ur minnet. Tror inte alltför många FBfolk eller bengalivrare/hatare på andra ställen som SF eller diverse Ultras sitter med den infon.
2015-05-05, 01:08
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xcom
Kan nästan hålla med, inte ofta jag ser fotboll, knappt ens VM, har aldrig riktigt fattat tjusningen framförallt inte med allsvenskan, då en dålig division 3 match i hockey är mer händelserik, och med högre kvalitet. Men jag har säkert missat nåt då mer personer går på fotboll än hockey.
Mina bowlingsmatcher är mer kvalitativa än hockeymatcherna i detta land, men jag har säkert missat nåt då mer personer går på hockey än bowling.
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Stäng ståplats tills ungjävlar har lärt sig veta hut.
Lägg ner.
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Jag tror att det är Patrik Westberg.
Aldrig förstått kritiken mot honom, är väl ingen Lasse Granqvist men absolut är han bra. Har alltid en skön attityd som får en att dra på smilbanden
2015-05-05, 01:48
Skitmatch. Va inte där själv men känner det på mig
2015-05-05, 04:24
Medlem
beatbeats avatar
Tung derbyförlust.

De enda som var bra var klacken och Pablos stämpling på kamel-nisse!
2015-05-05, 10:54
Medlem
HAZARD17s avatar
Vad var det för praktikant på Cmore igår som skötte statistikskrivningen på Kalmar-Örebro? Först står det "Ända laget utan seger" och sedan "3 av 3 mål gjorda på huvet"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in