2003-07-02, 18:47
Medlem
Är det någon som har erfarenhet av Lepigen?

Effekt? Biverkningar?
Citera
2004-03-04, 14:14
Medlem
Verkar kanonbra på mig iaf. Tappat 3kg på en vecka, plus att man får en redig energiboost. Mycket av vikttappningen beror på att man äter väldigt mycket mindre portioner och har inget godissug alls längre.
Citera
2004-03-04, 14:56
Medlem
-jOE!s avatar
Lepigen består ju av Ephedra som har en bevisad effekt mot hunger.

Fungerar bra för mig!
Citera
2004-03-04, 16:32
Medlem
Mazter_Ms avatar
jag tycker att lepigen funkar mycket bättre än stackers. Lite dyrt tycker jag bara
Citera
2004-03-14, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Är det någon som har erfarenhet av Lepigen?

Effekt? Biverkningar?

Notera att det är ganska jobbigt i längden att gå runt och vara konstant nervös, dock.
Citera
2004-03-14, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nattuggla
Notera att det är ganska jobbigt i längden att gå runt och vara konstant nervös, dock.

Nervös , för vad ? För mig så funkar Stacker 2 bättre än lepigen men det kan säkert variera från person till person.
Citera
2004-03-14, 22:22
Bannlyst
Nervös därför att efedrin lätt inducerar nervositet, lite ångest osv.

Citat:
Ursprungligen postat av Embraced
Nervös , för vad ? För mig så funkar Stacker 2 bättre än lepigen men det kan säkert variera från person till person.
Citera
2004-03-16, 10:00
Medlem
Alalones avatar
Har en tiodagars kur av Ephedra i medecinskåpet. Skall gå ner sju kilo...
Känns som om det krävs lite träning för att nå målet
Att bara ta tabletterna kanske bara ger lite nervositet om man inte pressar sig lite fysiskt oxå.
Citera
2004-03-16, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alalone
Har en tiodagars kur av Ephedra i medecinskåpet. Skall gå ner sju kilo...
Känns som om det krävs lite träning för att nå målet
Att bara ta tabletterna kanske bara ger lite nervositet om man inte pressar sig lite fysiskt oxå.

Ja, en tio dagars kur lär inte räcka så långt, jag har gått ned 10-11 kg på 4 månader och då med hård träning 4-5 dagar i veckan,kan tillläggas att jag knaprat nästan 3 månads kurer med 2 kapslar om dagen
Detta är ju högst individuellt, men rekommenderad minskning är 0,5-1 kg i veckan.

Citat:
Ursprungligen postat av istapp
Nervös därför att efedrin lätt inducerar nervositet, lite ångest osv.

Har jag inte märkt något av,möjligen att man blir lite rastlös och i vissa fall lite speedad men det är bara när man har knaprat många
Citera
2004-03-16, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Embraced
Ja, en tio dagars kur lär inte räcka så långt, jag har gått ned 10-11 kg på 4 månader och då med hård träning 4-5 dagar i veckan,kan tillläggas att jag knaprat nästan 3 månads kurer med 2 kapslar om dagen

Usch, jag får hjärtklappning av att gå upp för trappan på ephedrin. Att träna skulle jag antagligen svimma av. :P
Citera
2004-03-16, 19:50
Medlem
Mazter_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nattuggla
Usch, jag får hjärtklappning av att gå upp för trappan på ephedrin. Att träna skulle jag antagligen svimma av. :P
Då ska du nog ta det lite lugnt när du tränar
Citera
2004-03-17, 00:48
Bannlyst
Man kan högst bränna 0,6kg fett i veckan, bränner man mer än det har även muskler försvunnit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in