2015-05-01, 16:19
Bannlyst
Har man betalningsanmärkning är det svårt att få lån, men trustbuddy har typ inga krav mer än att man har svenskt medborgarskap, jag undrar om det finns någon liknande smslån eller blancolån sida som har samma låga krav som trustbuddy?
Citera
2015-05-01, 16:57
Medlem
jegerkats avatar
Vad sägs om att inte ta lån från första början så slipper du dessa anmärkningar....
Citera
2015-05-01, 17:30
Medlem
EckiEckis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysideoftown
Har man betalningsanmärkning är det svårt att få lån, men trustbuddy har typ inga krav mer än att man har svenskt medborgarskap, jag undrar om det finns någon liknande smslån eller blancolån sida som har samma låga krav som trustbuddy?

På trustbuddy lånar du av andra privatpersoner som själva får bedöma risken. Nej, du kommer inte att hitta någon kreditgivare med lika stor tolerans.

bluestep lånar ut till folk med BA sålänge de har inkomst och inget större skuldsaldo.
Citera
2015-05-01, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EckiEcki
På trustbuddy lånar du av andra privatpersoner som själva får bedöma risken. Nej, du kommer inte att hitta någon kreditgivare med lika stor tolerans.

bluestep lånar ut till folk med BA sålänge de har inkomst och inget större skuldsaldo.
Det där stämmer inte! trustbuddy gör kreditkontroll via creditsafe. Det är inte utlånarna som gör bedömmningen.
Citera
2015-05-01, 18:05
Medlem
EckiEckis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slicklapp
Det där stämmer inte! trustbuddy gör kreditkontroll via creditsafe. Det är inte utlånarna som gör bedömmningen.

Hm, jag trodde långivarna hade rätt att bedöma hur stor risk de är villiga att ta? Blandar jag ihop det med någon annan tjänst tro?
Citera
2015-05-01, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EckiEcki
Hm, jag trodde långivarna hade rätt att bedöma hur stor risk de är villiga att ta? Blandar jag ihop det med någon annan tjänst tro?
troligtvis!
kanske funded by me? https://www.fundedbyme.com/en/browse...e=r&state=live
Citera
2015-05-01, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mysideoftown

En kompis som har ett par anmärkningar lånade av Onea.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in