2015-05-01, 13:55
Medlem
Hej, har nu haft en S4 mini under 18 månader o tänkte köpa mig en ny telefon. A5an verkar ganska intressant. Men lite frågor till den som äger en sådan. Har den fingerscanner? Finns det någon liknande telefon som är lika bra som man kan jämföra denna med? Hur känns kvaliten? Och vilken färg kan ni rekomendera? Tack i förhand! Får ett samsung Gear Fit (Svart) på köpet därför blir jag lite extra intresserad
Citera
2015-05-01, 14:24
Medlem
MaryBoleyns avatar
Jag ska köpa en sådan snart, tycker att den verkar jättebra! Den har ingen fingerscanner, det är liksom en lite enklare telefon jämfört med Samsungs flaggskepp. Har tittat lite på videor om den på Youtube och det är ju ingen telefon för den som vill ha t.ex allra bästa spelmobilen. Men kameran är väldigt bra och det är mest därför jag ska köpa den + att jag älskar Samsung. Duger mer än väl! Riktigt fin kvalité också, åk och känn på den i någon affär!

Dock om du vill ha en ännu bättre telefon i typ samma prisklass så rekommenderar jag Sony Z3 compact som är bättre på typ alla punkter.
Senast redigerad av MaryBoleyn 2015-05-01 kl. 14:31.
Citera
2015-05-02, 09:41
Medlem
thrown-outs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaryBoleyn
Jag ska köpa en sådan snart, tycker att den verkar jättebra! Den har ingen fingerscanner, det är liksom en lite enklare telefon jämfört med Samsungs flaggskepp. Har tittat lite på videor om den på Youtube och det är ju ingen telefon för den som vill ha t.ex allra bästa spelmobilen. Men kameran är väldigt bra och det är mest därför jag ska köpa den + att jag älskar Samsung. Duger mer än väl! Riktigt fin kvalité också, åk och känn på den i någon affär!

Dock om du vill ha en ännu bättre telefon i typ samma prisklass så rekommenderar jag Sony Z3 compact som är bättre på typ alla punkter.

Någon som Sony verkar lita av är att alla luckor som förhindrar fukt & vatten går sönder då man får öppna & stänga dom dagligen.

Så om man köper sig en Sony så skulle jag investera i en sådan där magnetisk laddare. Eller trådlös laddning (om sony stödjer det?).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in