2015-04-30, 22:35
Medlem
I tråden som rör en u-båt utanför finland så blev det helt plötsligt förbjudet att diskutera teorin att det är en u-båt som är till för smuggling av t.ex. knark. U-båtar används de facto till smuggling, så vad är rimligen problemet? Varför tillåts olika ryssteorier florera som har lika mycket bas i raka fakta?

(FB) Möjlig ubåt i Finska viken utanför Helsingfors

Själv så blev jag varnad för ett högst sakligt inlägg, kanske det första i sitt slag i tråden.
2015-04-30, 22:40
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brainwhipper
I tråden som rör en u-båt utanför finland så blev det helt plötsligt förbjudet att diskutera teorin att det är en u-båt som är till för smuggling av t.ex. knark. U-båtar används de facto till smuggling, så vad är rimligen problemet? Varför tillåts olika ryssteorier florera som har lika mycket bas i raka fakta?

(FB) Möjlig ubåt i Finska viken utanför Helsingfors

Själv så blev jag varnad för ett högst sakligt inlägg, kanske det första i sitt slag i tråden.
Har du verkligen följt dessa steg innan du skrev ovanstående:

(FB) Jag vill klaga på en moderator/ett beslut av en moderator
2015-05-01, 00:25
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Du skickar PM till mig kl 22.26 och startar den här tråden kl 22.35. Vänta i hela 9 minuter kändes helt tillräckligt tycker du?

admin5
2015-05-01, 00:53
Medlem
Sprangdegs-Harrys avatar
Ämnet i fråga ligger i V&M forumet, vill du diskutera dina lustiga konspirationsteorier om knarkubåtar så får du helt enkelt hitta ett annat forum.

Ubåten är rysk tills motsatsen är bevisad.
2015-05-01, 08:58
Medlem
najass avatar
OT raderat

När TS följt instruktionerna som länkats i tråden, och det inte löst sig via kontakt med moderator samt admin, kan han PM:a mig eller annan moderator i detta delforum så låses denna tråd upp igen

Låst.

/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in