• 3
  • 4
2005-10-12, 21:48
Medlem
hundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangorabatt
Jag blir aldrig trött av Xanor... de tär det ja gillar med dom. Att man blir inte så seg.

word my main man
Citera
2005-10-13, 10:43
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spunkbumbi
du har tur du

ja men nu e dom slut
Citera
2005-10-13, 23:26
Medlem
communazis avatar
För att reda ut saken så har jag snackat med killen jag fick tabsen av, det var spanska Xanor.
Citera
2005-10-13, 23:43
Medlem
hundens avatar
ok..

xanor är en vanesak..i början blir man trött men efter en tid slipper man tröttheten!
Citera
2006-01-19, 15:36
Medlem
Det där med att man ibland känner sig väck på två t.ex. diazepam istället för 5 som man brukar ta.. kan ju bero på att vissa blandar ihop så att 1 e lika stark som 10 eller att 10 e lika stark som en..
Citera
2006-01-19, 15:44
Medlem
TomiXs avatar
Alrazolam får jag erkänna att jag haft mina skönaste fludderstunder med, efter det kommer tro det eller ej Bromazepam. Har ändå provat, Triazolam, Klonazepam, osv (de flesta vanliga förutom Flunitrazepam) och har kommit fram till det ovan. Men men alla reagerar vi olika
Citera
2006-01-19, 22:06
Medlem
darws avatar
1mg xanor (lila ovala med skåra, svenska apotekets) fungerar ungefär lika ångestdämpande för mig som 20-30mg stesolid. Men jag får mer flum av stesoliden vid de doserna. Men för mig är det så viktigt att dämpa min ångest och tvångstankar att jag flummar på benso mycket sällan för att inte höja toleransen för fort.

Stesolid blir jag mer seg av än xanor som jag mår som en gud på i några timmar i förskriven dos.

Jag har som mest tagit ca 1000mg stesolid på samma gång tillsammans med stora mängder antihistamin för att potentiera effekten. Det resulterade i magpumpning och 7 månader sluten vård and still going. Effekten var under all förväntan. Fast den egentliga anledningen att jag gjorde så (och har gjort det flera gånger tidigare fast mindre mängder) är att snabbt som attan komma in på psyket. Man får skjuts med blåljus o sirener till akuten och där hamnar man först i kön och efter ett dygn på intensiven får man komma till den trygga miljön i slutenvården. Visst riskerar man allvarliga fysiska skador framför allt med antihistamin men det skiter man fullständigt i när allt är pyton.

Den bästa kicken har jag fått av att ta 7mg xanor + mycket gräs på en fredag och jag e kraftigt påverkad hela helgen med att bara fylla på med lite gräs då och då. En kick ass kombination!

Jag får 1mg xanor upp till 4 ggr/dygn. Ganska lätt att be om det när man inte har ångest o smussla ner tabletten i fickan istället för att ta den så bygger man ganska snabbt upp ett litet flummförråd.
Citera
2006-01-19, 22:32
Medlem
på Xanor blir jag mer slö/känns som man håller på å somna(hade ätit 1mg å satt hos frisören)

å på valium/stess mer go å skön.. men seg
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in