2015-04-30, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moraltanten
Är detta expressens bild månntro?

http://z.cdn-expressen.se/images/86/...cd7/645@70.jpg

Snyggt jobbat! Tycker bilden överensstämmer väldigt väl med expressens bild
Citera
2015-04-30, 19:24
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanelipulla
Jaa så hette han ju. Och fick direkt dom vibbarna att det e han. Emilio är det absolut inte.. det kan man ju se direkt på deras facebook och hur kära dom två är.

Det är Emilio och det är hans Ex Elena som fått rejält med stryk. Hon har haft en rent helvete med han.. Nuvarande flickvän som han ser så kär ut med kan man bara ana hur hon ser ut på kroppen och i psyket efter en tid med han. Man skall inte gynna den där jäveln med en enda Euro.. skulle inte sätta min fot på hans restaurang. Han öppnar ny med nya namn varje år och senaste i raden är La Perla.

http://www.diariodemallorca.es/actua...so/448148.html
Senast redigerad av HeroesSilencio 2015-04-30 kl. 19:27.
Citera
2015-04-30, 19:24
Medlem
kanelipullas avatar
Jahaa.. det e ju ett ex till hustrumisshandlaren såg jag nu. Dä kan det ju vara Emilio.. han är ju känd sen tidigare om att han slår kvinnor. Och då kan man ju undra vad hans nya flickvän tycker om allt detta. Och då är ju tidsfrågan bara när slår han henne. En kvinnomisshandlare alltid en kvinnomisshandlare!!
Citera
2015-04-30, 19:41
Medlem
Mycket om Emilio här, var det inte så att Pernilla erkände att hon överdrivit och att misshandel inte skett?
Citera
2015-04-30, 19:42
Medlem
Citat:
Jahaa.. det e ju ett ex till hustrumisshandlaren såg jag nu. Dä kan det ju vara Emilio.. han är ju känd sen tidigare om att han slår kvinnor. Och då kan man ju undra vad hans nya flickvän tycker om allt detta. Och då är ju tidsfrågan bara när slår han henne. En kvinnomisshandlare alltid en kvinnomisshandlare!!

Nej. Det går att behandla om man vill behandlas men de flesta vill ju inte det eftersom
de säger att det som hänt inte har hänt.

Det är två män jag har träffat som skrämmer mig på ljusan dag och det är Emilio I
och Don Bennechi. Bägge är ruggit dominanta och gör inget för nån annan.
Senast redigerad av Discolampan 2015-04-30 kl. 19:52.
Citera
2015-04-30, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
Mycket om Emilio här, var det inte så att Pernilla erkände att hon överdrivit och att misshandel inte skett?

Hur många kvinnor som blivit utsatta för misshandel har inte backat från anklagelserna i senare skede... Ingen rök utan eld.

Bilden visar dessutom att det är Emilio det handlar om.
Citera
2015-04-30, 19:58
Bannlyst
Japp det är Emilio, när ska verkligheten komma i fatt honom? Dags för liemannen att ta ett rejält samtal med Emilio?
Citera
2015-04-30, 19:59
Bannlyst
Citat:
Källa på att Pernilla skulle ha överdrivit? Jävligt illa att försvara män som misshandlar kvinnor.
Citera
2015-04-30, 20:27
Bannlyst
Citat:
spännande och skrämmande, maskulinitet = sexuell attraktion ...
Citera
2015-04-30, 21:00
Medlem
stinkbeetles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moraltanten
Är detta expressens bild månntro?

http://z.cdn-expressen.se/images/86/...cd7/645@70.jpg
Klockrent,case closed
Citera
2015-04-30, 21:51
Medlem
nimrod666s avatar
Citat:
Tyvärr så passar han inte in i att leva i ett förhållande med någon, vilket PW och andra bittert fått erfara den hårda vägen.

Expressens bild

moraltantens länk
Citera
2015-04-30, 23:40
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Den första mars flyttade paret tillbaka till Palma igen
Citat:
nu har krogprofilen dömts i en utländsk domstol.

Mindre än ett år sedan de förlovade sig. Emilio verkar ta till nävarna rätt snabbt. Hoppas någon bemöter honom likadant, det lilla aset.

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle18917259.ab
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in