2010-10-23, 10:31
Medlem
Hna är från Hässelby. När han var med i ett program där man reser så var han i någon negerby och dansade och sjöng "165! 165!" samtidigt.
Citera
2010-10-23, 11:13
Medlem
RajtanTajtanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Guvernor
Tycker han verkar rätt schysst som persson, var idag på max i gävle när han steppade in och skulle köpa hamburgare, skämtade lite med kassörskan och var lojal.

Vad menas?

I övrigt en särdeles usel komiker.
Citera
2010-10-23, 12:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RajtanTajtansson
Vad menas?

I övrigt en särdeles usel komiker.

Han var lojal mot kassörskan, berättade att denne var gullig och snäll och såna saker.
Citera
2010-10-23, 21:58
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Han var lojal mot kassörskan, berättade att denne var gullig och snäll och såna saker.

Vill inte vara sån men lojal är kanske inte ordet du söker här. Flirtig skulle jag använda..
Citera
2010-10-23, 22:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Vill inte vara sån men lojal är kanske inte ordet du söker här. Flirtig skulle jag använda..

Jo stämmer nog bättre. Dessvärre var det en turk utav manligt kön han sa detta till så kanske blir lite fel ändå.
Citera
2010-10-23, 22:58
Medlem
Jävligt irriterande grabb, hej kom och hjälp mig... jippie jag är en b-kändis och jag kräver så jävla mycket uppmärksamhet.

Var i en kö på ett fik, det var några före och han skulle skämta med alla som var där inne, väcka uppmärksamhet.. vilket jävla attention freak. Tänkte "Vilken är denna idioten?" Tog ett tag innan jag kom på att det var honom.
När jag skulle göra min beställning så kom han emellan och försökte skoja, jag bara ignorerade honom. Tillslut så gav han sig och gick därifrån.
Citera
2010-10-24, 16:53
Medlem
RajtanTajtanssons avatar
Citat:
Jo stämmer nog bättre. Dessvärre var det en turk utav manligt kön han sa detta till så kanske blir lite fel ändå.

He he, din språkbehandling får kanske inte MVG. En manlig kassörska? Lojal = solidarisk, visar sammanhållning.

Sorry för OT.
Citera
2010-10-24, 17:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RajtanTajtansson
He he, din språkbehandling får kanske inte MVG. En manlig kassörska? Lojal = solidarisk, visar sammanhållning.

Sorry för OT.

Vad heter de då?
Citera
2010-10-24, 18:33
Medlem
Citat:
Vad heter de då?
Skit samma.....
Vad du ville säga var att Måns Möller ville analknulla en turk som sålde hamburgare.. :'
Citera
2010-10-24, 18:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Skit samma.....
Vad du ville säga var att Måns Möller ville analknulla en turk som sålde hamburgare.. :'

Nej men ärligt talat, vad heter det om det är en kille som står och tar i mot betalningarna.
jag tror heller inte att måns skulle vilja analknulla honom. utan han var trevlig. han var där med hela familjen dessutom.
Citera
2010-10-24, 19:01
Medlem
Kassör.
Citera
2011-08-08, 00:46
Medlem
Snurrens avatar
Måns med brallorna nere.... Häromdagen siktades han vid Furusund bärandes en trave pizzakartonger. Dessa skulle han stuva in i en liten BMW Cab samtididigt som han skulle flytta en stor hund inne i bilen och själv hasa in i baksätet, dom löst sittade byxorna åkte ner av ålandet så att alla i färjkön mot Yxlan kunde sikta hans röda kalsongbeklädda bak. Det var ett riktigt akrobatiknummer! Vem som körde såg vi inte. Han såg rätt vanlig och "normal ut".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in