Citat:
Ursprungligen postat av radikal08
Lycka till!! Du klarar det om du vill!
Men jag får ändå känslan av att det är en polis, eller något annan Anti-drog människa som skrivit det där, för att få oss att tänka likadant och på det sättet få oss att sluta med det, och typ "kolla vilka skulder du kan få, och du blir vräkt, du får ignet jobb " ... Nu säger jag inte att du är en polis eller anti-drog människa som hittat på det där, men jag fick just känslan eftersom det gått så dåligt för dig ...

Eftersom allt som har hänt dig, är oftast sånt anti-drog människor proppar i andra när det gäller droger, att man förlorar jobbet, lägenheten, blir skuldsatt med mera........ men men, som sagt...tror inte du hittat på det där
tror faktiskt inte heller att en polis, hur dum han än må vara, ägnar flera år åt att skaffa sig trovärdighet på ett forum, för att med ett enda inlägg berätta att droger är farligt.
OnT: Lycka till! hoppas verkligen att du får ordning på tillvaron igen! kan inte tänka mig hur svårt det måste vara men jag kan tänka mig att det finns mysigare situationer att sitta i.