• 1
  • 2
2005-10-10, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av radikal08
Lycka till!! Du klarar det om du vill!

Men jag får ändå känslan av att det är en polis, eller något annan Anti-drog människa som skrivit det där, för att få oss att tänka likadant och på det sättet få oss att sluta med det, och typ "kolla vilka skulder du kan få, och du blir vräkt, du får ignet jobb " ... Nu säger jag inte att du är en polis eller anti-drog människa som hittat på det där, men jag fick just känslan eftersom det gått så dåligt för dig ... Eftersom allt som har hänt dig, är oftast sånt anti-drog människor proppar i andra när det gäller droger, att man förlorar jobbet, lägenheten, blir skuldsatt med mera........ men men, som sagt...tror inte du hittat på det där

tror faktiskt inte heller att en polis, hur dum han än må vara, ägnar flera år åt att skaffa sig trovärdighet på ett forum, för att med ett enda inlägg berätta att droger är farligt.

OnT: Lycka till! hoppas verkligen att du får ordning på tillvaron igen! kan inte tänka mig hur svårt det måste vara men jag kan tänka mig att det finns mysigare situationer att sitta i.
Citera
2005-10-10, 14:26
Medlem
Shadowss avatar
Lycka till! Du fixar det.
Citera
2005-10-17, 14:34
Medlem
TutteSkinns avatar
hmmm vad skall man säga.

Gick inte så bra att sluta började att röka igen i förra veckan och i helgen va det fest med koks och tjack. Dock så köpte inte jag nåt utan blev bjuden hela helgen.
Skall jag vara allvarlig så skrattar jag åt mig själv och åt mina dåliga försök.

Men just nu mår jag prima iallafall och det är väl bara att låta dagarna vandra tills man får nån ny ångestperiod.

Man måste uppleva dom tråkiga dagarna för att uppskatta dom roliga mer.
Citera
2005-10-17, 16:41
Medlem
The_arnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TutteSkinn
hmmm vad skall man säga.

Gick inte så bra att sluta började att röka igen i förra veckan och i helgen va det fest med koks och tjack. Dock så köpte inte jag nåt utan blev bjuden hela helgen.
Skall jag vara allvarlig så skrattar jag åt mig själv och åt mina dåliga försök.

Men just nu mår jag prima iallafall och det är väl bara att låta dagarna vandra tills man får nån ny ångestperiod.

Man måste uppleva dom tråkiga dagarna för att uppskatta dom roliga mer.

Du har ju iaf tagit ett steg framåt om du inte har köpt någonting utan bara blivit bjuden. Du får se till så du inte passerar gränsen igen. "Kan ju lika gärna köpa en sista gubbe". Hårfin linje.

Lycka till!
Citera
2005-10-17, 17:28
Medlem
Spliffmeisters avatar
"Man måste uppleva dom tråkiga dagarna för att uppskatta dom roliga mer."

Stämmer verkligen, i fredags så trippade jag och en polare på syra och det har vi inte gjort på lääänge, en lapp var (hoffar) och vi blev chokade när vi öppnade foliebiten, vi hade fått HÖRNBITAR, alltså droppkanten, så det var en riktigt fet syratripp och den blev perfekt, var på nattklubb och sen chilla osv...

Men jag är själv dålig på att hålla mig ifrån "må bra droger" som kola och benzo... jävla skit!

Varför blandade du tjack och kola? Det blir ju bara skit tycker iaf jag...
Citera
2005-10-17, 18:05
Medlem
TutteSkinns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister

Varför blandade du tjack och kola? Det blir ju bara skit tycker iaf jag...

Alltid kola först sen när det är slut så får det bli fult.Förästen va kolat i helgen skit. Måste varit bankat med massa tanläkarbedövningsmedel efter första näsan så bedövades hela min hals och jag hade svårt att svälja. I en kvart fick jag sitta på toaletten för att försöka hosta upp allt.
Citera
2005-10-17, 18:08
Medlem
TutteSkinns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_arne
Du har ju iaf tagit ett steg framåt om du inte har köpt någonting utan bara blivit bjuden. Du får se till så du inte passerar gränsen igen. "Kan ju lika gärna köpa en sista gubbe". Hårfin linje.

Lycka till!

Jo iofs men rökat får jag betala själv. Som tur va har en jag en stabil kran och han har sagt att jag får handla hur mycket jag vill för han vet att jag kommer att betala igen pengarna. Fast det kanske tar lite tid.
Citera
2005-10-17, 23:21
Medlem
Spliffmeisters avatar
Hehe ok, sånt koks har bara skitkranar, jag bor i malmö med en kran som bara har kola, och han bankar inte så man får liksom en gnistrande sten som är hård som satan och lite oljig men när man har luftat och krossat/pulveriserat kolan så är det som bomull, när man snortar det så känns det ingenting förutom smaken och bedövning (och det är inte tandläkarbedövare), sen är det ett mjukt fint rus uppemot 45-50 min, och de linorna jag tar är ca på50 mg och då ringer det i öronen, måste vara runt 75% rent och sen bankat med nåt som är inaktivt (alltså inte amfetamin som pajjar ruset...).
Citera
2005-10-18, 11:19
Medlem
A-Dmps avatar
Jag önskar dig lycka till, en svala gör ingen sommar, en helg till med droger innebär inte att du inte en dag kommer bli drogfri eller i alla fall ta lagom mycket.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in