2018-05-31, 17:58
Medlem
Blev som liten pojke en gång jagad av Christer Petterson efter att ha råkat skjuta en fotboll på hans öl. Dejtade under en kort tid Svartenbradts dotter och träffade då Lars-Inge vid ett tillfälle. Har även haft ett långt samtal med Fredrik Reinfeldt på en fotbollsmatch.
Citera
2018-06-01, 11:50
Medlem
Var "polare" med tjommarna som högg ihjäl en student i Umeå i år, kände "studenten" som blev mördad också. Umgicks också en del med mannen som försökte skära huvudet av en transa om det var 2010 eller 2011, också i Umeå. Dråpet i Skellefteå där någon snubbe blev huggen 11 gånger i bröstet kände jag också dom flesta inblandade.

Är väl dom grövsta brottslingar jag sprungit på, vore mer spännande att ha känt någon stor bankrånare istället för dessa.
Citera
2018-06-02, 01:00
Medlem
RorschachWolffgangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Korsörvägen? Jag har som "rutin" att peka ut adressen när jag passerar där i sällskap med andra.

Kollade nu på google maps. Vet ej vilket hus lasermannen 2 bodde på men det var iafl ganska nära till farsans jobb.
Citera
2018-06-06, 06:33
Medlem
Storasysterserdigs avatar
Kände somaliern J*ssim Abdik*rim Moh*ammed ( numer L*amin Abdik*rin) som var en de fyra som våldtog J*nny L*emon i Göteborg nyår 04/05, våldtog en 84-åring senare och som sen själv fick smaka på arabstock under tiden han satt på rättspsyk....

http://sv.metapedia.org/wiki/Jenny_Lemon

* = a
* = e
Citera
2018-06-06, 20:34
Medlem
Djefvelbergs avatar
Kände Klaus Jünschke, en av medlemmarna i Baader Meinhof. Han var tillsammans med min kompis morsa. Kom ofta åkande från Tyskland i sin Oldsmobile Vista Cruiser och hälsade på i byn.
Citera
2018-06-06, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djefvelberg
Kände Klaus Jünschke, en av medlemmarna i Baader Meinhof. Han var tillsammans med min kompis morsa. Kom ofta åkande från Tyskland i sin Oldsmobile Vista Cruiser och hälsade på i byn.

Intressant. Fler än man kan tro, med koppling till RAF, har tydligen vistats en hel del i Sverige. Utöver Jünschke har vi den grupp, som ockuperade tyska ambassaden i Stockholm -75. Och något år senare tog sig Norbert Kröcher till Stockholm, där han levde ganska länge för att råna banker och planera kidnappningen av statsrådet Anna-Greta Leijon.
Citera
2018-06-06, 22:05
Medlem
Djefvelbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubbelbottnad
Intressant. Fler än man kan tro, med koppling till RAF, har tydligen vistats en hel del i Sverige. Utöver Jünschke har vi den grupp, som ockuperade tyska ambassaden i Stockholm -75. Och något år senare tog sig Norbert Kröcher till Stockholm, där han levde ganska länge för att råna banker och planera kidnappningen av statsrådet Anna-Greta Leijon.
Ja, det måste ha varit runt 1977-79 hon var tillsammans med honom och det stämmer väl med att han var medlem i RAF 1975-82.
Citera
2018-09-26, 17:57
Medlem
Jag kände både ronnie och billy
Citera
2018-09-28, 17:43
Medlem
Gubbtjyven73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fleskhydda
Jag kände både ronnie och billy

Vem, vilka??
Citera
2018-09-29, 22:47
Medlem
AndersEklunds avatar
Jag har varit på samma efterfest som Niklas ”örebromannen” Eliasson, han pratade nästintill hela tiden om brudar och knulla. Vid ett tillfälle stod jag på ATG och tippade varpå Anders Eklund bredvid mig avbröt tystnaden och frågade mig - ”vinner Aston Villa?”.
Citera
2018-10-01, 11:14
Medlem
Orm Ondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Blev som liten pojke en gång jagad av Christer Petterson efter att ha råkat skjuta en fotboll på hans öl. Dejtade under en kort tid Svartenbradts dotter och träffade då Lars-Inge vid ett tillfälle. Har även haft ett långt samtal med Fredrik Reinfeldt på en fotbollsmatch.

Inte för att jag vill märka ord eller vara onödigt elak, men strängt taget har ju den sistnämnde faktiskt inte åkt dit ännu.
Citera
2018-10-14, 17:52
Medlem
Mintztahs avatar
Är nära vän med en kille som jobbar tillsammans med och som är nära släkt med Semion Mogilevich. Dock aldrig träffat Semion personligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in