Hej
Inte så slående rubrik men, det jag har svårt med är alla alternativ kvinnor har.
Och missförstå mig inte nu, jag tycker att jag är en awesome man, ett riktigt kap för en kvinna.
Men de har ju så fruktansvärt många män att välja mellan.
Om jag gillar en tjej te.x. också går jag in på hennes facebook
Så har hon massa bilder när hon sitter i sommaren å dricker vin med vänner, och säkert 7 snygga män runt sig, alla säkert singlar med.
Ser jag en sån bild så tänker jag "inte lönt å försöka ens"
Inte för att jag anser mig sämre än dem männen.
Utan för, hur fan ska jag ens utmärka mig? kvinnorna har så många män runt sig och efter sig, så många alternativ, dagligen män som raggar på dem och ger dem uppmärksamhet.
En majoritet av kvinnorna har det såhär.
Man tänker "ska jag gå fram till en söta tjejen här på seminariet under kafferasten".
Så kommer en röst som säger "de kommer inte gå, hon har flera män som raggar på henne om hon är singel, antingen så har hon pojkvän eller så vill hon inte ha en kille just nu."
FÖR HELT ÄRLIGT
en snygg och snäll+ feminin kvinna blir ju raggad på hela tiden
Gillar hon män så är hon upptagen.
Eller så "kommer hon över" sitt ex.
Gillar hon inte män/enormt kräsen ja då är de ett nålsöga.
Men som sagt, de känns fan omöjligt att träffa en tjej!
Fan! med alla uppmärksamhet de får ju
Antingen är de upptagna eller så hatar de män
De finns ingen anledning för en heterokvinna att vara utan man när hon dagligen har andra fantastiska män efter sig VARJE dag
Inte så slående rubrik men, det jag har svårt med är alla alternativ kvinnor har.
Och missförstå mig inte nu, jag tycker att jag är en awesome man, ett riktigt kap för en kvinna.
Men de har ju så fruktansvärt många män att välja mellan.
Om jag gillar en tjej te.x. också går jag in på hennes facebook
Så har hon massa bilder när hon sitter i sommaren å dricker vin med vänner, och säkert 7 snygga män runt sig, alla säkert singlar med.
Ser jag en sån bild så tänker jag "inte lönt å försöka ens"
Inte för att jag anser mig sämre än dem männen.
Utan för, hur fan ska jag ens utmärka mig? kvinnorna har så många män runt sig och efter sig, så många alternativ, dagligen män som raggar på dem och ger dem uppmärksamhet.
En majoritet av kvinnorna har det såhär.
Man tänker "ska jag gå fram till en söta tjejen här på seminariet under kafferasten".
Så kommer en röst som säger "de kommer inte gå, hon har flera män som raggar på henne om hon är singel, antingen så har hon pojkvän eller så vill hon inte ha en kille just nu."
FÖR HELT ÄRLIGT
en snygg och snäll+ feminin kvinna blir ju raggad på hela tiden
Gillar hon män så är hon upptagen.
Eller så "kommer hon över" sitt ex.
Gillar hon inte män/enormt kräsen ja då är de ett nålsöga.
Men som sagt, de känns fan omöjligt att träffa en tjej!
Fan! med alla uppmärksamhet de får ju
Antingen är de upptagna eller så hatar de män
De finns ingen anledning för en heterokvinna att vara utan man när hon dagligen har andra fantastiska män efter sig VARJE dag