2015-04-25, 23:28
Medlem
Wtf.. Jompe.
Med det hjärtat var det ens svårt att se honom som kriminell.. mer en som undvek skatt när det gick.
Var många år sedan och endast en tiotal tillfällen.
Inte "sättet att avsluta på" jag trodde om honom. Trodde snarare pondusen han bar omkring på skulle leda dit. R.I.P
Citera
2015-04-26, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av t2121
Wtf.. Jompe.
Med det hjärtat var det ens svårt att se honom som kriminell.. mer en som undvek skatt när det gick.
Var många år sedan och endast en tiotal tillfällen.
Inte "sättet att avsluta på" jag trodde om honom. Trodde snarare pondusen han bar omkring på skulle leda dit. R.I.P

Lite mer än skattefiffel kan man nog säga att Jompe gjorde...

Men trots all måste jag säga att det var den sista busen jag trodde skulle gå hädan med hjälp. Om det nu inte är så att diabetes i samband med kola och vodka fick han att gå bort?

Sen är han halv pakistanare. Riktigt trevlig kille som alltid tyckte att rätt ska vara rätt.

Tänker på barnen som förlorade pappa.. usch!
Citera
2015-04-26, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrCrimeSmurfs
Här handlar det inte om att jompe hade skulder till nån,utan troligen nån som fikk tips d kunde finnas mykket kontanter hemma och tod chansen,affär som gikk snett..Det är troligen nån i hans närhet som skyldig eller inblandad..Ser inte Jompe bjuda hem nån han inte känner myyyket bra.

Jompe var en av de kriminella som aldrig försökte leka Tony och dra polisen till sig.

Det enda alternativet som låter vettigt i mina öron med. Kanske nån fått upp ögonen för honom - att det gick bra för någon i denna skitstaden.

Otroligt.
Rip
Citera
2015-04-27, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Balkan-King
Er BO pakistanier?
Jompe va halv pakistanier och halv svensk.

R.i.p jompe
Citera
2015-04-27, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av la-eme
Jompe va halv pakistanier och halv svensk.

R.i.p jompe

Vila i frid min vän. Han må vara kriminell men killen hade hjärta av guld!
Citera
2015-04-27, 20:17
Medlem
DickyTickers avatar
Gick snabbt här. Nu får vi se hur lång tid det tar att få fast förövarna. Någon som vet mer om vilka som troligtvis ligger bakom? Några fiender? levde han under dödshot?
Citera
2015-04-27, 22:40
Medlem
FuckBlashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DickyTicker
Gick snabbt här. Nu får vi se hur lång tid det tar att få fast förövarna. Någon som vet mer om vilka som troligtvis ligger bakom? Några fiender? levde han under dödshot?

Om jag fattar det rätt så fanns det inget som tyder på någon ljudlig kamp eller annan tumult och det talar emot att det fanns något uttalat hot mot honom. Stämmer detta så är det någon som är känd och inbjuden av BO som får ett spel av något slag och ger sig på honom.
Citera
2015-04-28, 15:45
Medlem
Benjons avatar
Det var icke min lägenhet så jag har ingen information angående detta
Citera
2015-04-29, 02:04
Medlem
Efter snackat med en tjejbekant som hade varit där ett par dagar innan så verkade Jompe nervös,orolig för nåt,han svarade ej på telefonen när den ringde när hon var där.,hon trodde bara han var hispig efter dragit nån dålig kola under dagen.
Citera
2015-04-29, 22:04
Medlem
Han fick halsen avskuren..
Citera
2015-04-29, 22:25
Medlem
Varför står det inget i tidningen om detta?

R.I.P JOMPE
Citera
2015-05-01, 13:42
Bannlyst
Hade det här koppling till något annat som hänt i Malmö?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in