2015-04-25, 03:28
Medlem
Jag tror inte man blir skjuten om man har ett riktigt jobb och tjaenar riktiga pengar och aer staedad. Offret var skyldig nagon pengar och jag tror inte Skatteverket aker ut och skjuter folk om man begaer uppskov med deklarationen.

Serenadgatan saeger du?
Jag kaenner till flera tillhall daer som anvaends av islamister foer att mjoelka staten pa pengar...skenskrivningar och skenskillsmaessor. Verkar som det finns flera bud pa om det ar bra eller daligt omrade. Vad ar det for status pa Lindaengeskolan aer det en problemskola eller ligger de baettre till i "rankingen"?

Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Består av bostadsrätter och förhållandevis lugnt område med många svenska pensionärer och invandrare som kom hit på 70-talet och gjorde rätt för sig.

Högaholm består av tre gator; Balladgatan, Kvartettgatan och Serenadgatan.

Bilder från händelsen.

http://www.pppress.se/bilder/main.php?g2_itemId=459513
Senast redigerad av werbung 2015-04-25 kl. 03:34.
Citera
2015-04-25, 03:33
Medlem
Han verkar ha varit laeskunnig. Inga andra intressanta bilder pa Facebook typ hur hans presidentvaning ser ut inifran och vad han hade for saker?
Vad har han for typ av vaenner och kommentarer..kan man se det utan attt vara hans vaen?
Semesterbilder?

Citat:
Ursprungligen postat av Dassault
https://www.facebook.com/yonas.soomro?fref=browse_search

Snabba cash och svensk maffia som "bokintresse"
Citera
2015-04-25, 07:00
Medlem
Här handlar det inte om att jompe hade skulder till nån,utan troligen nån som fikk tips d kunde finnas mykket kontanter hemma och tod chansen,affär som gikk snett..Det är troligen nån i hans närhet som skyldig eller inblandad..Ser inte Jompe bjuda hem nån han inte känner myyyket bra.

Jompe var en av de kriminella som aldrig försökte leka Tony och dra polisen till sig.
Citera
2015-04-25, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrCrimeSmurfs
Här handlar det inte om att jompe hade skulder till nån,utan troligen nån som fikk tips d kunde finnas mykket kontanter hemma och tod chansen,affär som gikk snett..Det är troligen nån i hans närhet som skyldig eller inblandad..Ser inte Jompe bjuda hem nån han inte känner myyyket bra.

Jompe var en av de kriminella som aldrig försökte leka Tony och dra polisen till sig.

Om du läste mitt inlägg och tolkade som att jag menade att han hade skulder så nej.Vet att han rörde sig i stora affärer därmed mycket cash.
Citera
2015-04-25, 07:53
Medlem
Är "Jompe" hans smeknamn eller? Var kom han ifrån? "Soomro" Zigenare?

Vad var han för typ av person?
Citera
2015-04-25, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterX2014
Om du läste mitt inlägg och tolkade som att jag menade att han hade skulder så nej.Vet att han rörde sig i stora affärer därmed mycket cash.

nej nej,jag läste nog inte ens inlägget,men vet att det oftast spekuleras i skulder när nån mördas och det tycker jag helt kan avskrivas här.
Citera
2015-04-25, 08:14
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dassault
https://www.facebook.com/yonas.soomro?fref=browse_search

Snabba cash och svensk maffia som "bokintresse"

Även innehavare av en enskild firma vid namnet Soomro Import

http://www.ratsit.se/810322SEEB00001-Soomro_Import

Citat:
Verksamhetsbeskrivning
Import av råvaror från Pakistan, basmatiris och vägsalt.
Citera
2015-04-25, 10:26
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av werbung
Serenadgatan saeger du?
Jag kaenner till flera tillhall daer som anvaends av islamister foer att mjoelka staten pa pengar...skenskrivningar och skenskillsmaessor. Verkar som det finns flera bud pa om det ar bra eller daligt omrade. Vad ar det for status pa Lindaengeskolan aer det en problemskola eller ligger de baettre till i "rankingen"?

Lindängeskolan ligger förmodligen inte bra till i någon ranking, men det beror knappast på Högaholm. Lindängen, med Koralgatan och Kantatgatan är ju inget vidare bra område. Just den delen som kallas Högaholm består mig veterligen enbart av bostadsrätter och det är ett mestadels skötsamt och lugnt område. Jag har flera bekanta som bor och bott där och om någon tvingade mig att köpa lägenhet i Fosie så skulle valet tveklöst falla på just Högaholm.
Citera
2015-04-25, 12:06
Medlem
Citat:
Fortsatt oklart kring död man

[quote][/Det finns fortfarande ingen misstänkt efter att en man hittades död i en lägenhet i Malmö i går kväll. Ärendet rubriceras som mord alternativt dråp.[quote]

Citat:
Det var en privatperson som hittade mannen. En person hämtades också in och förhördes, men den personen har inte varit misstänkt för själva brottet.

Ärendet har tagits över av Grova brott region syd, före detta länskriminalen i Skåne

http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article20687845.ab
Citera
2015-04-25, 12:22
Medlem
Balkan-Kings avatar
Er BO pakistanier?
Citera
2015-04-25, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Balkan-King
Er BO pakistanier?

Ja det är han.
Citera
2015-04-25, 13:31
Medlem
Maste vara det mest korkade svar jag hort pa mycket lange. Ar du mordaren eftersom du "vet" att liraren hade "mycket" pengar hemma?

Om jag skulle rana nagon pa mycket pengar hade jag ranat en zigenare. De har massor och i kontanter.

Citat:
Ursprungligen postat av MrCrimeSmurfs

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in