Alltså det är så att jag råkat betala med nån annans kreditkort och nu måste jag lägga tillbaka pengarna där utan att det märks Om man går tillbaka till affären märks det i pappren tror jag, hur gör man??
Gå in på banken och sätt in pengarna på kontot och håll alla tummar för att ägaren inte är en noggrann snubbe som kollar insättningar och uttag på kontoutdragen.
Mest troligt är det omöjligt. Det kan dock eventuellt gå att göra följande:
Lämna tillbaka produkten, pengarna återbetalas på kortet. Ring kreditkortsföretaget och fejka att du är kreditkortets ägare, säg att du inte vill riskera att din (hans) flickvän ser köpet och därför vill ta bort raderna från kreditkortsräkningen. Håll tummarna att dom har möjligheten att göra det, någonting som känns tveksamt.
Det är ju din pojkvän. Förklara problemet för honom, är han inte våldsam så går det nog bra. Jag läser sällan mina kreditkortsräkningar. Men lånar heller inte ut kortet.
Mest troligt är det omöjligt. Det kan dock eventuellt gå att göra följande:
Lämna tillbaka produkten, pengarna återbetalas på kortet. Ring kreditkortsföretaget och fejka att du är kreditkortets ägare, säg att du inte vill riskera att din (hans) flickvän ser köpet och därför vill ta bort raderna från kreditkortsräkningen. Håll tummarna att dom har möjligheten att göra det, någonting som känns tveksamt.
Säger man så så spärras kortet direkt och de kommer kontakta ägaren och fråga om han har koll på sitt kort. TS tanke var ju att det inte skulle märkas.
Nä tack allihop men jag ringde dem på kortföretaget och de sa att om man lägger tillbaka pengar så syns det.
Jag tänkte bara kasta bort kortet så märks det inte.
Nä tack allihop men jag ringde dem på kortföretaget och de sa att om man lägger tillbaka pengar så syns det.
Jag tänkte bara kasta bort kortet så märks det inte.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!