2015-04-23, 08:54
Medlem
Vet inte om det r fel trd jag r inne p s admin fr grna flytta den om s r fallet.
En fundering jag har angende ica's bonuscheckar som man fr hem varje mnad.
Om man gr till Ica och ska handla ngot litet som gr p t.ex. 24kr mste jag d handla fr 1kr till (eller mer) eller betalar dom ut 1kr fast det str att man inte fr lsa ut mot kontanter?
Kan man handla bara fr 2kr och betala enbart med bonuschecken?
Hur funkar det dr?
Citera
2015-04-23, 09:10
Medlem
HerrGickhans avatar
Bonuschecken gller som betalningsmedel upp till det belopp som str p den. Den kan inte vxlas mot kontanter. Fljaktligen fr du inget tillbaka p den ven om du handlat fr ett lgre belopp n bonuschecken r utstlld p.
Citera
2015-04-23, 12:46
Medlem
Friheters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trinity84
Vet inte om det r fel trd jag r inne p s admin fr grna flytta den om s r fallet.
En fundering jag har angende ica's bonuscheckar som man fr hem varje mnad.
Om man gr till Ica och ska handla ngot litet som gr p t.ex. 24kr mste jag d handla fr 1kr till (eller mer) eller betalar dom ut 1kr fast det str att man inte fr lsa ut mot kontanter?
Kan man handla bara fr 2kr och betala enbart med bonuschecken?
Hur funkar det dr?

Du kan handla fr ett vrde upp till vad bonuschecken visar, men du kommer inte f ngra kontanter tillbaka ifall du handlar fr mindre n det.
Citera
2015-04-23, 22:11
Medlem
Jag har dock ftt vxel tillbaka flera gnger, ven om man inte ska f det egentligen...
Citera
2015-04-23, 22:44
Medlem
kurt-sunes avatar
Du fr tillbaka 1 kr som vxel. Vet inte var grnsen gr, men visst fr man vxel tillbaka slnge det r p lite mindre summor.

Har hnt mig sjlv nr jag handlat fr mindre n bonuscheckens storlek.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in