Hej, det är på det här viset att läkarna skulle börja skära ner på och byta ut mina Xanor mot Oxascand. Ja visst smärtar det att bli av med Xanoren som verkligen har hjälpt mig, men nu till saken.
Jag fick ett brev häromdagen där det stod att även Oxascanden tids nog skulle bytas ut, och att jag därefter enbart skulle få Iktorivil utskrivet. Nedtrappningen från X och O kommer givetvis att ta ett tag men jag vill vara förberedd på vad som komma skall. Hur är era upplevelser med Iktorivil? Är det en okej medicin?
Gick på 6 mg Xanor dagligen o fick ny läkare som snabbt trappade ner mina 6 mg Xanor till 2 mg Iktorivil. Gick ganska smärtfritt faktiskt! Hade ätit 6 mg Xanor i ca ett halvår. Det är ca 2,5 år sedan nu och jag äter fortfarande Iktorivil. Oftast klarar jag mig på dosen 2 mg dagligen, men har utskrivet 2-4 mg dagligen.
Flummig blir jag aldrig, hur mycket jag än stoppar i mig. Men det hjälper jäkligt bra mot ångesten iaf.!
Har 30 st Iktorivil 2 mg från svensk apotek, det är mina favoriter, myyycke bättre än roppar, man delar ikton på mitten så man får 2 st 1 mg halvor sen lägger man dem under tungan på varsin sida, sen 20 min så är man fri...
Har 30 st Iktorivil 2 mg från svensk apotek, det är mina favoriter, myyycke bättre än roppar, man delar ikton på mitten så man får 2 st 1 mg halvor sen lägger man dem under tungan på varsin sida, sen 20 min så är man fri...
hehe, eller så börjar man med 8mg rakt av sen flummar man ner på stan i goda kompisars lag
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!