Det finns nog ingen övre åldersgräns mer än att huden blir skrynkligare vid högre ålder samt i viss mån även tunnare. Dvs själva ytskiktet på huden blir tunnare. Har för övrigt ingen uppfattning om tatueringar. Har själv inga tatueringar och tänker heller inte köpa några.
Tycker man ska få tatuera sig så länga man vill men första ska nog göras i ungdomen. Hade själv en svanktatuering som jag sedan gjorde om och ändrade för att jag tyckte den inte var så ball längre.
Tycker man ska få tatuera sig så länga man vill men första ska nog göras i ungdomen. Hade själv en svanktatuering som jag sedan gjorde om och ändrade för att jag tyckte den inte var så ball längre.
Det är just det som är problemet med en svanktatuering. Eftersom det är placeringen som blivit svårt omodern så är inte en cover-up ett bra alternativ i det fallet?
Senast redigerad av Motor_666 2015-12-29 kl. 09:14.
Har flera som jag har gjort dom senaste 5 åren och jag närmar mig 50år med stormsteg, man måste ju välja rätt motiv, nått du kan stå för hela livet.
svar till TS , åldern spelar ingen roll!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!