Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-10-07, 17:36
Medlem
Varför går inte det?
"You may not upload animated images." får jag som svar när jag ska ladda upp en animerad gif.

En fråga till, när man ska lägga till smilies och ska välja [fler] så går det av nån anledning inte kopiera koden för de olika smilies som finns.
Citera
2005-10-07, 17:38
Medlem
jrosens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shivaspace
Varför går inte det?
"You may not upload animated images." får jag som svar när jag ska ladda upp en animerad gif.

.
http://forum.flashback.info/scandinavia/showpost.php?p=2983439&postcount=6
Är nog bara att gilla läget dessvärre.
Citera
2005-10-07, 17:48
Medlem
Citat:
Varför går inte det?

En fråga till, när man ska lägga till smilies och ska välja [fler] så går det av nån anledning inte kopiera koden för de olika smilies som finns.
Men du har ju en animerad gif.
Jag kan i alla fall se rök som kommer ut ur pipan då och då.
Citera
2005-10-07, 17:52
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Athena
Men du har ju en animerad gif.
Jag kan i alla fall se rök som kommer ut ur pipan då och då.
Jo den är ju uppladdad innan nya versionen av vbulletin kom. Så den ligger kvar tills han byter bort den. Några nya animerade går däremot inte att lgäga upp. Som jag förstått det.
Citera
2005-10-07, 17:54
Medlem
occasuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Jo den är ju uppladdad innan nya versionen av vbulletin kom. Så den ligger kvar tills han byter bort den. Några nya animerade går däremot inte att lgäga upp. Som jag förstått det.
Ahh, så om nåt år är det statuspoäng på animerade avatarer?
Citera
2005-10-07, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jrosen
http://forum.flashback.info/scandinavia/showpost.php?p=2983439&postcount=6
Är nog bara att gilla läget dessvärre.

Jo jag frågade tidigare i den gränsöverskridande tråden om avatarer men ingen mod verkade ha läst där.

Vi kanske kan disskutera detta i denna tråden då?

Så varför får man inte ha animerade avatarer?

Hur kom idén upp att ta bort denna funktion, varför... jag ser ingen anledning att förbjuda animerade giffar och det tror jag nästan alla kan hålla med om.
Citera
2005-10-07, 18:17
Awaiting Email Confirmation
McFrosts avatar
Citat:
Jo jag frågade tidigare i den gränsöverskridande tråden om avatarer men ingen mod verkade ha läst där.

Hur kom idén upp att ta bort denna funktion, varför... jag ser ingen anledning att förbjuda animerade giffar och det tror jag nästan alla kan hålla med om.

Vissa har extremt störande animerade avatarer tycker jag. En sådan som du har nu är ju bara trevlig, men sådana som t ex. puttezippo använder, de blir man ju spyfärdig av.
Citera
2005-10-07, 18:20
Medlem
jrosens avatar
Citat:

Som jag förstått det så är animerade avslagna som default i och med uppgraderingen, och det är nog ingen prio att fixa till det direkt.
Sen så är nog inte sista ordet sagt i outlaw ang animerade avatarer, dvs det finns inget beslut åt varken ena eller andra hållet..

Dock så är det väl en o annan som valt att missbruka animerade avatarer så chansen finns nog att funktionen inte aktiveras..
Citera
2005-10-07, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Jaha, det är så det fungerar, anade nästan det eftersom jag sett flera rörliga animationer, sedan jag skrev mitt tidigare inlägg.
Jag måste säga att mig stör det inte om dessa inte kommer att fungera från och med nu, vissa är så gräsligt hysteriska så man är på god väg att få ett migränanfall när de dyker upp
Citera
2005-10-07, 18:38
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jrosen
Som jag förstått det så är animerade avslagna som default i och med uppgraderingen, och det är nog ingen prio att fixa till det direkt.
Sen så är nog inte sista ordet sagt i outlaw ang animerade avatarer, dvs det finns inget beslut åt varken ena eller andra hållet..

Dock så är det väl en o annan som valt att missbruka animerade avatarer så chansen finns nog att funktionen inte aktiveras..

Du får inte se mig i tomteluva framåt december om ni inte ändrar er. Det är väl ett skäl så gott som något?
Citera
2005-10-07, 18:40
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Kanske lika bra då animerade avatarer i regel är irriterande..
(dock inte shivaspace avatar, den är ganska mysig)
Citera
2005-10-07, 18:44
Medlem
Airwaves avatar
Det är väl bara skönt utan irriterande blinkade skräp?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in