• 1
  • 2
2015-04-21, 08:14
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av folvidon
Kan kan fullborda en våldtäkt med kondom vet du va?
HAha right att detta skedde. "Vänta vänta jag ska bara trä på kondom".

I så fall är det ju nästan, "nästan" ingen våldtäkt om det är med kondom. Jag brukar inte ens klassa knull med kondom som riktiga knull (om könsorganen inte möts).

Jag hoppas att när jag blir gammal att någon snygg ung tjej kan våldta mig sexuellt (inte psykiskt).

Så är det ändå lättlöst, Kling och Klang kommer kanske klara upp det nu när det finns biologiskt material, eller så kanske skiter de i det av ren lättja. Donuts är trots allt viktigare än några dumma utredningar.
Citera
2015-04-21, 08:35
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AgileSnark
Så nu har även överklassen fått känna på mångkulturen, hoppas det iallafall. Det öppnades väl ett asylboende där för ett tag sen som de va så stolta över. Även de rika "tar ansvar".
Du vet väl inte ett skit om vilka åsikter kvinnan har om mångkulturen? Du vet väl förresten inte ett skit heller om vilken typ GM är?
Citera
2015-04-21, 11:37
Medlem
Citat:
Så nu har även överklassen fått känna på mångkulturen, hoppas det iallafall. Det öppnades väl ett asylboende där för ett tag sen som de va så stolta över. Även de rika "tar ansvar".
Käppala är mestadels helt vanliga lägenhetshus och inte speciellt överklassigt. Det bor även många med utländsk härkomst där så bespara oss det där.
Citera
2015-04-21, 17:06
Medlem
Citat:

Citat:
qwerty474 Käppala är mestadels . . . så bespara oss det där.

Den medelålders kvinnan besparades inte från våldtäkt. Men qwerty474 önskar besparas från att ämnet diskuteras. Varför läser hen dessa trådar öht? Vart vill hen hän? Skall vi inte belysa problemen från alla upptänkliga aspekter? Eller måste inläggen här gå via PM till qwerty474 för godkännande?

För min del anser jag, att det räcker med en moderator. Mer än väl.
Citera
2015-04-21, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av turtletoad
Den medelålders kvinnan besparades inte från våldtäkt. Men qwerty474 önskar besparas från att ämnet diskuteras. Varför läser hen dessa trådar öht? Vart vill hen hän? Skall vi inte belysa problemen från alla upptänkliga aspekter? Eller måste inläggen här gå via PM till qwerty474 för godkännande?

För min del anser jag, att det räcker med en moderator. Mer än väl.
Tråden berör själva brottet, inte integration och invandring ur ett större perspektiv.
Citera
2015-04-21, 21:08
Medlem
Mr.Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty474
Tråden berör själva brottet, inte integration och invandring ur ett större perspektiv.

Vad tråden berör har jag en ganska klar bild av. Jag startade den.
Om det visar sig att en oproportionerligt stor andel (jättemånga) av överfallsvåldtäkterna begås av personer ur andra kulturer kan det naturligtvis ha bäring på det specifika brottet. Tämligen meningslöst att låta polis och medborgare spana på det stora flertalet om det är ett identifierbart fåtal som statistiskt sett bör sökas.

Nu vet jag att förövare från MENA excellerar i gruppvåldtäkter och är osäker på vad som gäller för enskilda förövare. Men att få panik så fort detta tas upp kan bara betraktas som ett desperat försök att redigera sanningen.
Senast redigerad av Mr.Sweden 2015-04-21 kl. 21:32.
Citera
2015-04-21, 23:49
Medlem
tryggtochbras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurre-spratt
Perfekt, då kan vi utesluta all muslimska misstänkta, och koncentrera oss på den vita svenska mannen som ju är allmänt känt som det största kräket som går i ett par skor!

Alkohol fick mig faktiskt att tänka svenskt, även om det är en högoddsare, men å andra sidan har vi den här klassikern också:

(FB) somalier i intervju : "vi våldtar när vi druckit alkohol, kvinnornas fel!"

Inte mycket till signalement hur som helst.
Citera
2015-04-21, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av folvidon
Kan kan fullborda en våldtäkt med kondom vet du va?
Att fullborda en våldtäkt betyder att de har sprutat i musen. Hur skulle polisen vetat detta om det hamnade i en kondom?
Citera
2015-04-22, 12:36
Medlem
Mr.Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Att fullborda en våldtäkt betyder att de har sprutat i musen. Hur skulle polisen vetat detta om det hamnade i en kondom?
Vet du vad som konstituerar en fullbordad våldtäkt? Jag trodde det var som i hockey, att den var inne. Sedan kom jag att tänka på Julian Assange och blev osäker. Han hade den inne och det var tydligen godkänt. Sen var den inne igen, utan kondom, och då var det våldtäkt.

I sakfrågan har tydligen ingenting hänt. Inge fler överfall ännu.
Citera
2015-04-22, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue

Men herregud. Det står väl inte att kvinnan dog? Eller?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in