2015-04-21, 01:02
Medlem
Hiphoppandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J1948M
Har mordet konstaterats i tråden av vederbörande bror på bilden i aktuell tråd möjligtvis?

Hade jag frågat om jag visste?
Citera
2015-04-23, 01:33
Medlem
shponglads avatar
Så ska vi sammanfatta?

1. är det Cannabis

2. är det Cannabis och koks som det brukat vara i orten

3. .är det Cannabis och koks och tjack som det brukat vara i orten
Citera
2015-04-24, 03:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shponglad
Så ska vi sammanfatta?

1. är det Cannabis

2. är det Cannabis och koks som det brukat vara i orten

3. .är det Cannabis och koks och tjack som det brukat vara i orten

Tre stora bizniz att kriga om helt klart men det finns mer, invecklade långa konflikter mellan, i brist på bättre ord, stolta personer. Brudar, respekt, avundsjuka, hat och i ärlighetens namn vendettakulturer som är på kollisionskurs med svenska samhället, där är sammanfattningen.
Citera
2015-04-25, 12:32
Medlem
Araberna säljer gräset....somalierna kolat....dom gamla veteranerna svenskarna finnarna håller i tjacket
Citera
2015-04-26, 23:40
Medlem
AfroCondomFactorys avatar
Idioten Carl-Einar Häckner funderar över hur GBG kunnat bli så våldsamt. Uppväxt i Angered som han är. Att det beror på massinvandringen fattar han inte. I sedvanlig hjärndöd pk-idioti kommer han fram till att förorterna lider brist på fritidsgårdar och kul aktiviteter för ungdomar! Vilken hjärndöd och oorginell idiot, denne trollkarl!
Citat:
Tänker på människorna på restaurangen som tittar på fotboll på Hising Island och sen blir beskjutna. Tänker på mannen som blir skjuten i Brämaregården. Tänker på honom som blev skjuten i Angered.

Av vilken anledning?

Tillhörigheten till samhället finns inte mer. Så som det var förr. Det är förändrat.

Jag har bott i Gbg i fyrtio år. Det var inte så tufft när jag växte upp i Gårdsten. Men nu, hallå liksom, hjälp och varför
.

I Gårdsten var vi väl omhändertagna av saker som hände när jag var liten. Det var bussar till sommarläger, dagsturer, anslag på fritidsgården. Fanns alltid något att göra bredvid fotbollsklubben, det var Gårdstensdagar och karneval.

Jag fick trolla. Det räknades. Kände mig behövd. Det var så himla mycket värt för mig. Vi brydde oss om vår förort. Det fanns förebilder. Vuxna som stod ut, betydde något.

Jag tror det är sånt som behövs.
http://www.gp.se/nyheter/kronika/1.2...det-finns-hopp
Citera
2015-09-16, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Det där stämmer inte.

Men det kan vara lätt att få för sig det. Eftersom det enda det rapporteras om (eller som läses) är om neddragningar. Pengarna till skolan ökade rejält under alliansens tid vid makten.

Fritidsgårdar för 29-åringar. Kan det vara något?

Tidiga insatser, så slipper man det problemet i framtiden.

Född 91. Tackar för det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in