Citat:
Om som du hittar på massa annat konstigt om äta okryddat kött, och bita sig fast sig i den.Ingenting är förvanskande eller osammanhängande här. Tycker snarare att det mesta tyder på att du är för gammal för att kunna ta till dig kritik och nya idéer. Sparkar ju förfan bakut vad man än säger. Påminner om min mor/farföräldrar på detta vis. Du är ändå genuin, det gillar jag.
Nej jag skulle aldrig äta okryddat kött. Jag är väldigt petig med att det ska vara väl tillagat och kryddat på rätt sätt. Annars blir jag äcklad.
Om du nu tycker att kött är guds gåva till mänskligheten, varför måste människan tillsätta salt? Och gärna en krydda eller två därtill.
Jag tror att du är en väldigt traditionsbunden människa. Mat är ett av dina stora intressen i livet, och du känner dig hotad när köttet som du är så förälskad i ifrågasätts.
Nej jag skulle aldrig äta okryddat kött. Jag är väldigt petig med att det ska vara väl tillagat och kryddat på rätt sätt. Annars blir jag äcklad.
Om du nu tycker att kött är guds gåva till mänskligheten, varför måste människan tillsätta salt? Och gärna en krydda eller två därtill.
Jag tror att du är en väldigt traditionsbunden människa. Mat är ett av dina stora intressen i livet, och du känner dig hotad när köttet som du är så förälskad i ifrågasätts.
Så är det svårt att tänka nått annat.
Prata om förvanska, så har vi ett nytt exempel här, där kött ska tydligen var guds gåva till mänskligheten.
Och angående kryddorna, så har jag lärt mig tycka om det med kryddor och aldrig ens brytt mig eller haft tanken om nått annat.
Känner mig inte det minsta hotad av nått, och traditionsbunden är jag inte alls på mat.
Visst så gör man kanske lite samma samma vardags mat.
Men vidgar mina vyer ofta när det kommer till mat.
En sak jag mer och mer märker, är att du har väldigt svårt att hålla dig till vad som står.
Visst kan vara otydligt, men med den fantasin du har, så blir ju det rent ut sagt tokigt.
Där du hittar på saker, som du sen svarar på.
)