Citat:
Ursprungligen postat av
eXtremo
Kollar man på några av dina trådar är det väldigt underligt hur du fick detta arbete. Du klagar över att tjejer ogillar att du skickar penisbilder, du klagar över klädkoden på ditt jobb (praktik?) osv.

Du tror att jag sitter och berättar alla konstiga saker jag gjort på fyllan för min blivande arbetsgivare i en intervjusituation?
Plus, i tråden i fråga så diskuterade jag inte vad jag själv gjort, utan kvinnors reaktioner på ett vanligt förekommande fenomen.
Och ja, jag tycker att klädkoden på det här stället är onödigt formell, men det är klart att är man konsult så skall man se representabel ut när man möter kunder, sitta i kostym 24/7 osv vilket var ovant för mig när jag påbörjade mitt examensarbete.
Jag tror att den här firman är intresserade av att anställa mig därför att dem har sett att jag är duktig och kan producera. 32000 är ändå väldigt billigt. Folk jag känner med 5-6 års erfarenhet och ingen examen tjänar 40000 i månaden.
Nu är detta dock en ingångslön, och jag räknar med att byta om 2-3 år för att komma up i medelön