2015-04-14, 14:44
Medlem
Hej

Håller på blir ruinerad av telenor. Får bara surfa för typ 2Gb i månaden och betalar 450 kr inklusive telefon. Får dessutom fylla på 69 kr hela tiden för att få mer surf. Har tröttnat rejält och vill byta till halebop kontakt som har låga priser. Har haft dom förr också och var jättenöjd.

Har bindningstid till december på telenor så min fråga är kan jag gå över till halebop redan nu? På så sätt så vet jag att jag bara betalar mina 450 kr till telenor varje månad och inga fler kostnader till dom.
Citera
2015-04-14, 14:55
Medlem
SS-Panzer-Divisions avatar
Och efter december har du en uppsägnings tid på 1 månad eller om det var 3 månader kommer inte ihåg. Och bryter du avtalet så tror jag att du får en stor faktura där du ska betala alla månader fram till december på en gång.
Senast redigerad av SS-Panzer-Division 2015-04-14 kl. 14:59.
Citera
2015-04-14, 14:58
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaosss
Hej

Håller på blir ruinerad av telenor. Får bara surfa för typ 2Gb i månaden och betalar 450 kr inklusive telefon. Får dessutom fylla på 69 kr hela tiden för att få mer surf. Har tröttnat rejält och vill byta till halebop kontakt som har låga priser. Har haft dom förr också och var jättenöjd.

Har bindningstid till december på telenor så min fråga är kan jag gå över till halebop redan nu? På så sätt så vet jag att jag bara betalar mina 450 kr till telenor varje månad och inga fler kostnader till dom.
Visst kan du det. Inga problem alls, så länge som din telefon inte är låst till telenor vill säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in