2015-04-14, 00:26
Medlem
Som rubriken lyder, hur är din syn på tvillingar? För att vara mer exakt, enäggstvillingar.

Tycker du att det är något ovanligt och spännande att se 2 enäggstvillingar gå tillsammans på gatan, och väljer du att titta en extra blick på dessa ? Eller väljer du att bara fortsätta gå din väg och behandla de som "vanliga" människor?

Vad är det för tankar som dyker upp i din hjärna när du ser enäggstvillingar? Det kan vara roliga tankar såsom att lura varandras lärare, eller byta partner. Men dyker det upp några andra mer djupa tankar eller frågor? Ett exempel kan vara om ni skulle kunna tänka er att dejta en av tvillingarna?

Så hur är eran syn på enäggstvillingar? Har åldern på tvillingarna någon betydelse för eran bild av dessa?

Skriv vad ni har för kön samt ålder, skulle vara intressant och se om det skiljer sig mellan män och kvinnor och/eller mellan unga och äldre.
Senast redigerad av Killer5482 2015-04-14 kl. 00:31.
Citera
2015-04-14, 00:43
Medlem
OleYellers avatar
Jag tycker det är riktigt skumt och tittar alltid länge och väl på tvillingar. Jämför, begrundar deras kopierade fejor noggrant och är allmänt misstänksam. Funderar på hur det vore att ha en annan lirare som såg ut som mig osv. Helt befängd grej det där! Typ som dvärgar. Vad är det för påfund, egentligen? Jävligt konstigt! You coudnt make that shit up!
Citera
2015-04-14, 00:56
Bannlyst
Jag behandlar er som luft.
Citera
2015-04-14, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KAEFTSMELL
Jag behandlar er som luft.
Haha avundsjuk eller?
Du lägger iallafall märke till oss!!
Så vem behandlar vem som luft egentligen?
Senast redigerad av Killer5482 2015-04-14 kl. 01:06.
Citera
2015-04-14, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Jag tycker det är riktigt skumt och tittar alltid länge och väl på tvillingar. Jämför, begrundar deras kopierade fejor noggrant och är allmänt misstänksam. Funderar på hur det vore att ha en annan lirare som såg ut som mig osv. Helt befängd grej det där! Typ som dvärgar. Vad är det för påfund, egentligen? Jävligt konstigt! You coudnt make that shit up!
Intressant att höra vad du har att säga. Har åldern på tvillingarna någon betydelse?
Citera
2015-04-14, 01:12
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killer5482
Intressant att höra vad du har att säga. Har åldern på tvillingarna någon betydelse?
Nej, fast små likadant klädda rackare är såklart söta smileframkallare och äldre tvillingar undrar man mer över deras livresa osv. Heta tvillingtjejer får man ju såklart lite andra tankar kring.

Du är tvilling, antar jag? Hur upplever du det? Bandet till karbonkopian, hur ni tas emot av andra och hur det är rent allmänt? Berätta!
Citera
2015-04-14, 01:21
Medlem
MissionImpossibles avatar
Är uppväxt med enäggstvillingar tjejer, och ser inte mer annorlunda på dem eller andra tvillingar.
Citera
2015-04-14, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Nej, fast små likadant klädda rackare är såklart söta smileframkallare och äldre tvillingar undrar man mer över deras livresa osv. Heta tvillingtjejer får man ju såklart lite andra tankar kring.

Du är tvilling, antar jag? Hur upplever du det? Bandet till karbonkopian, hur ni tas emot av andra och hur det är rent allmänt? Berätta!
Haha ja det är jag.

Tänkte lite i samma banor som dig när det gäller åldern.
Jag får dagligen upp massa frågor kring andras syn på tvillingar. Både jag och min tvilling är rätt så nyfikna på andras åsikter och tankar kring tvillingar. Man får ju ofta kommentarer om det.

Men en sak som uppstår ofta nu för tiden är att personer från det motsatta könet slänger några blickar. Det gör både de äldre och de yngre. Inte bara de första gångerna de ser oss utan nästan varje gång mer bestämt.

För mig som då har en tvilling, blir det extra svårt att tolka dessa blickar. Om det nu är en snygg tjej så vet man ju inte om hon är intresserad eller om hon bara tycker det är spännande att se tvillingar.

Det skulle därför besvara rätt så många frågor och underlätta det e mig, haha! Hoppas du förstår min poäng!
Citera
2015-04-14, 01:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissionImpossible
Är uppväxt med enäggstvillingar tjejer, och ser inte mer annorlunda på dem eller andra tvillingar.

Har du inte velat ha sex med dem samtidigt?
Citera
2015-04-14, 02:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Killer5482
Haha avundsjuk eller?
Du lägger iallafall märke till oss!!
Så vem behandlar vem som luft egentligen?

Nej.
Nej som luft som sagt.
Jag behandlar tvillingar som luft.
Citera
2015-04-14, 02:47
Medlem
Amarantis avatar
Twins Basil, twins.

Det är vad jag tänker på om du förstår referensen
Citera
2015-04-14, 08:20
Moderator
Popesizes avatar
Har växt upp med ett par tvillingbröder i min närhet. Har aldrig riktigt kunnat se skillnad på dem.
Har väl länge sett dem som en enda individ. Det gick inte att säga den enes namn utan liksom det andra namnet hängde på av farten. Jag förstår naturligtvis att de är unika individer som ändå skiljer sig från varandra. Men då jag bara har sett dem tillsammans så blev de "en individ". De har nämligen hållit ihop sen dagistiden och ända upp till universitetet. Först där verkade de bli mer individuella -Still, very tight!

Men jag har även sett andra tvillingar som skiljer sig åt ganska mycket. Så bortsett från ovanstående tvillingpar, så försöker jag se dem som individer var och en för sig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in