Citat:
Ursprungligen postat av
OleYeller
Nej, fast små likadant klädda rackare är såklart söta smileframkallare och äldre tvillingar undrar man mer över deras livresa osv. Heta tvillingtjejer får man ju såklart lite andra tankar kring.
Du är tvilling, antar jag? Hur upplever du det? Bandet till karbonkopian, hur ni tas emot av andra och hur det är rent allmänt? Berätta!
Haha ja det är jag.
Tänkte lite i samma banor som dig när det gäller åldern.
Jag får dagligen upp massa frågor kring andras syn på tvillingar. Både jag och min tvilling är rätt så nyfikna på andras åsikter och tankar kring tvillingar. Man får ju ofta kommentarer om det.
Men en sak som uppstår ofta nu för tiden är att personer från det motsatta könet slänger några blickar. Det gör både de äldre och de yngre. Inte bara de första gångerna de ser oss utan nästan varje gång mer bestämt.
För mig som då har en tvilling, blir det extra svårt att tolka dessa blickar. Om det nu är en snygg tjej så vet man ju inte om hon är intresserad eller om hon bara tycker det är spännande att se tvillingar.
Det skulle därför besvara rätt så många frågor och underlätta det e mig, haha! Hoppas du förstår min poäng!