2020-10-10, 13:53
Medlem
Johnny-TD-Bodes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnny-TD-Bode
Tommy är en intressant gynnare och en religiös charlatan i världsklass. Med tanke på hans breda meritlista borde han vara aktuell för en av de absolut finaste utmärkelserna som en kan få i detta land - Johnny Bode-priset.

Priset går till en artist eller annan kändis som under det senaste året agerat i Johnny Bodes anda, på så vis att hon/han trampat i klaveret, skapat en skandal eller på annat underhållande sätt visat fräckhet och/eller ställt till det för sig själv och sin omgivning.
http://johnnybode.com/johnny-bode-priset/

Tyvärr känner jag inte herr Dahlman så väl att jag skulle kunna utge mig för att vara honom. Men han är onekligen en intressant herre som är väl värd att ha i åtanke när det är dags för utdelningen av Johnny Bode-priset 2021!! Men jag vill frossa i ännu mer smaskigt skvaller och detaljer från den gunstige herrens liv och leverne.

Namnet på den kristne biståndsarbetaren är bara en googling bort. Jag är djupt tacksam för att inte internet fanns under min yrkesverksamma tid!! Varande en Enfant terrible av bästa årgång hade min kära nuna säkerligen dykt upp på en och annan webbsida androm till varnagel!!
Citera
2020-10-10, 15:31
Medlem
HomoHitlers avatar
Oavsett så anser jag det mycket suspekt att Dagen och världenidag är så tysta om detta...

Fått medelanden från 4 pingstpastorer om att Ja det vet minsan vad Tommy D gjort och de kommer aldrig någonsin släppa in vare sig honom eller dfv till sina kyrkor MEN de tar inte upp detta offentligt... De bara ignorerar honom.

Detta får mig att ställa mig frågan:

Hur många pastorer har köpt sex?

Jag tror att det är fler än vi tror. Tommy D är inte heller värst tror jag, han hade bara oturen att åka fast. Dumt nog bekände han vilket kommer att göra hans stämning svårarbetad men det är en annan fråga det.

Jag har personligen sett 1 pingstpastor på planet till Thailand för några år sedan, ensam... ingen familj som följde med. om han gick och köpte hora vet jag inte, men givetvis inte omöjligt med tanke på the location så att säga....

Har av en kvinnlig pastor i stockholmstrakten blivit erbjuden sex, ja sant faktiskt.

Vet ett flertal älstebröder som hade affärer med anställda, de hade butiker osv.

Så min teori är. Tommy D vet VILKA som gjort sådana saker och när, dvs han har något slags bevis. Han tar dem med sig om han måste, därför så tyst om detta.

BTW jag har en snygg profilbild av min hjälte.
Citera
2020-10-11, 00:07
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Tyvärr känner jag inte herr Dahlman så väl att jag skulle kunna utge mig för att vara honom. Men han är onekligen en intressant herre som är väl värd att ha i åtanke när det är dags för utdelningen av Johnny Bode-priset 2021!! Men jag vill frossa i ännu mer smaskigt skvaller och detaljer från den gunstige herrens liv och leverne.

Namnet på den kristne biståndsarbetaren är bara en googling bort. Jag är djupt tacksam för att inte internet fanns under min yrkesverksamma tid!! Varande en Enfant terrible av bästa årgång hade min kära nuna säkerligen dykt upp på en och annan webbsida androm till varnagel!!
Det kryllar ju av pastorer som varit i Rumänien. Omöjligt
Citera
2020-10-11, 03:18
Medlem
Magictrixs avatar
Tommy Dee is back! Två nya tänkvärda sanningar på morgonstånd. DFMs nya stjärna har publicerat dem. Elisabet. Hon kallar Tommy för osminkad och vacker. Vi kan ha delade meningar om det. Bland annat jämför han Jesus lärljungar med de läkare som uppfann insulinet, trots att de var motarbetade. Stora tankar. Sedan babblar han om grejen att prata innan man tänkt klart och fördelen med det. Totalt obegripligt. Man får känslan av att vår hjälte sol och vårar Elisabet nu. Det var väl en tidsfråga. Kollar man hennes Facebook verkar hon vara totalt egotrippad. Kommer gå bra det här.
Citera
2020-10-11, 11:49
Medlem
Johnny-TD-Bodes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Det kryllar ju av pastorer som varit i Rumänien. Omöjligt

Jag sade aldrig att han var en pastor eller präst!! Testa att göra en bildsökning på "biståndsarbetare Rumänien tiggarjobb" men du får själv gissa dig fram till vilken av personerna på fotografierna som jag åsyftar!! Jag har lovat att hålla tyst om namnet men å den andra sidan går det inte att lita på mitt ord!! Inga hemligheter är säkra hos Johnny TD Bode!! Är man en boren Enfant Terrible så är man!!
Citera
2020-10-11, 12:57
Medlem
HomoHitlers avatar
Är det Rickard som sprang med kuken ute? Han och Mr T borde kunna jobba ihop då...
Citera
2020-10-11, 13:53
Medlem
Johnny-TD-Bodes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoHitler
Är det Rickard som sprang med kuken ute? Han och Mr T borde kunna jobba ihop då...

Du sade det själv!! Biståndsarbetarens arma hustru lär inte vara någon fager skapelse utan en riktig rugguggla i ordets bemärkelse. Hon lär vara mycket voluminös och vill inte längre bjuda sin make på älskog. Därför fick han kåtslag och betedde sig som så många tidigare sex-predikanter har gjort

Jag har skrivit en profetisk kuplett tillsammans med Lillemor som handlar om Tommy Dahlman, M*lle L*ndberg och andra kåta sex-predikanter genom tiderna!!

https://www.youtube.com/watch?v=_KvqhsttdQs&ab_channel=KarlOlfXII
Citera
2020-10-11, 14:34
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Du sade det själv!! Biståndsarbetarens arma hustru lär inte vara någon fager skapelse utan en riktig rugguggla i ordets bemärkelse. Hon lär vara mycket voluminös och vill inte längre bjuda sin make på älskog. Därför fick han kåtslag och betedde sig som så många tidigare sex-predikanter har gjort

Jag har skrivit en profetisk kuplett tillsammans med Lillemor som handlar om Tommy Dahlman, M*lle L*ndberg och andra kåta sex-predikanter genom tiderna!!

Så det var fruns fel?

Jag antar att det var TDs exfrus fel att han var "tvungen" att gå till en prostituerad? Om hon inte skiljt sig från stackars TD så hade han inte behövt göra det?
Senast redigerad av smokeonthewater 2020-10-11 kl. 14:37.
Citera
2020-10-11, 15:11
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Oavsett så anser jag det mycket suspekt att Dagen och världenidag är så tysta om detta...

Fått medelanden från 4 pingstpastorer om att Ja det vet minsan vad Tommy D gjort och de kommer aldrig någonsin släppa in vare sig honom eller dfv till sina kyrkor MEN de tar inte upp detta offentligt... De bara ignorerar honom.

Detta får mig att ställa mig frågan:

Hur många pastorer har köpt sex?

Jag tror att det är fler än vi tror. Tommy D är inte heller värst tror jag, han hade bara oturen att åka fast. Dumt nog bekände han vilket kommer att göra hans stämning svårarbetad men det är en annan fråga det.

Jag har personligen sett 1 pingstpastor på planet till Thailand för några år sedan, ensam... ingen familj som följde med. om han gick och köpte hora vet jag inte, men givetvis inte omöjligt med tanke på the location så att säga....

Har av en kvinnlig pastor i stockholmstrakten blivit erbjuden sex, ja sant faktiskt.

Vet ett flertal älstebröder som hade affärer med anställda, de hade butiker osv.

Så min teori är. Tommy D vet VILKA som gjort sådana saker och när, dvs han har något slags bevis. Han tar dem med sig om han måste, därför så tyst om detta.

BTW jag har en snygg profilbild av min hjälte.

Jag är inte så säker på att det är så många som går på bordell. Men otrohet är nog rätt vanligt. Det ligger i sakens natur att det förbjudna måste prövas. Predikar man avhållsamhet spricker det till slut. Förr gick man i kloster för att tygla sina lustar. Idag faller man och upptäcker hur lätt det är att bli förlåten. Kolla på den nu mördade pastorn i Örebro. Hon hade ju rena rama orgierna hemma med alla möjliga böjelser. Jag är verkligen ingen moralpredikant, men otrohet är en sak. Ägnar man sig åt systematisk hedonism med ritualer, då är man rätt långt hemifrån. Det är ju sådana saker man brukar anklaga satanister för.

Sex och religion har alltid varit nära. Det fanns en sekt i Norrland på 60-talet som hette något i stil med Hutenhjelmare eller nåt liknande. Där skulle Tommy mått som en prins. Det var brännvin till nattvard. Man hade även "kammerskor" i bänkraderna. Kände man nåden komma kunde man kalla på en sådan, dra ner byxorna och få sitt könshår "kammat". Jag skojar inte. När andan föll på och spriten sagt sitt kunde det hela sluta i sexorgier. Pastorn var inte helt som han skulle... men när han till slut började ge sig på småflickor klev myndighterna in och stängde ner.

Din bild är fantastisk. Nu när jag tittar lite närmare kom jag att tänka på en sak. Ser han inte lite... mongoloid ut? Kan man vara det lite grann? Det skulle ju kunna förklara en del.
Citera
2020-10-11, 15:43
Medlem
HomoHitlers avatar
Citat:

Just Målle är det obegripligt at folk går på.... han framstår som en riktig skojare av rang med lite tro påklistrad på fasaden och folk KÖPER det, helt otroligt.

Fråga: vad tror ni Tommy Dee gör när hans stämning faller platt till marken? hur förklarar han det?

eller låt oss säga att åklagaren tar upp den och tidingarna eventuelt besöker öten Tommy Dee skådespelar på?

Någon som märkt att Tommy talar mindre och mindre om just tro på gud?
Citera
2020-10-11, 16:29
Medlem
Citat:
Just Målle är det obegripligt at folk går på.... han framstår som en riktig skojare av rang med lite tro påklistrad på fasaden och folk KÖPER det, helt otroligt.

Fråga: vad tror ni Tommy Dee gör när hans stämning faller platt till marken? hur förklarar han det?

eller låt oss säga att åklagaren tar upp den och tidningarna eventuellt besöker möten Tommy Dee skådespelar på?

Någon som märkt att Tommy talar mindre och mindre om just tro på gud?
Vi kan nog vara överens om en sak: Det här förfarandet vinner ingen på, allra minst Tommy Dee. Hur det än går så förlorar han, men i hans egna ögon skulle en vunnen rättegång givetvis vara en vinst. Men han kommer i det läget sannolikt citera den gamle romerske hjälten Pyrrhus: En sådan seger till och jag är förlorad!
Att han talar allt mindre om tro på Gud är väl en sanning med modifikation, men att tona ned den biten tyder ju ändå på en viss självinsikt.
Citera
2020-10-11, 17:04
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murvelkott
Vi kan nog vara överens om en sak: Det här förfarandet vinner ingen på, allra minst Tommy Dee. Hur det än går så förlorar han, men i hans egna ögon skulle en vunnen rättegång givetvis vara en vinst. Men han kommer i det läget sannolikt citera den gamle romerske hjälten Pyrrhus: En sådan seger till och jag är förlorad!
Att han talar allt mindre om tro på Gud är väl en sanning med modifikation, men att tona ned den biten tyder ju ändå på en viss självinsikt.

Han är ju störd och en narcissist. Allt handlar om honom. Nu när han får kritik och motgångar upptäcker han att hela Bibeln handlar om honom. Allt ifrån den förlorade sonen till Jesus själv. Han tycker nog själv att han väver in budskapet skickligt och delikat. Det fungerar säkert för de som inget vet, eller inte vill veta. För en utomstående är det dagliga pekoral som "carpe diem" ungefär.

Upprepar mig och hänvisar åter till hans senaste inlägg på Morgånstånd, som den nya relativt unga kvinnan på DFM lagt upp under rubriken "osminkad och vacker". Har svårt att ta in att hon skulle falla för Tommy. Kanske menade hon att skriva "osminkat och vackert" och syfta på innehållet i historien? Jag tycker den tjejen ändå inte verkar vara särskilt mycket Jesustant. Hon har flyttat ner hit från Norrland, där hon varit någon slags stjärnförsäljare. Nu har hon köpt ett hus i Stockhlm och inrett det under sommaren, där hennes barn av någon anledning inte träffat henne på flera månader. Uppenbarligen är hon frånskild. Men att ha småbarn i Norrland och bo i Stockholm och arbeta på västkusten verkar inte optimalt. Har svårt att tro att DFM kan betala henne så mycket som hon är van vid heller. Finns ingenting på hennes Facebook heller som antyder någon form av religiositet. Mer "goda tankar", visa kärlek och respekt och en jäkla massa videos på sig själv där hon sitter och pratar om ditten och datten. Man undrar ju om det hänt något? Har hon förlorat vårdnaden? Det kanske är hon som ligger med Tommy för att komma in i ledningsgruppen direkt? Väl där åker han ut med diskvattnet. Det finns en potential till en ny Åsa Waldau här. (Eller så har jag helt fel och hon är jättegullig och fantastisk och Tommy är en hedersknyffel fylld av kristen och världslig visdom i en underbar förening?)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in