Citat:
Ursprungligen postat av
HomoHitler
Oavsett så anser jag det mycket suspekt att Dagen och världenidag är så tysta om detta...
Fått medelanden från 4 pingstpastorer om att Ja det vet minsan vad Tommy D gjort och de kommer aldrig någonsin släppa in vare sig honom eller dfv till sina kyrkor MEN de tar inte upp detta offentligt... De bara ignorerar honom.
Detta får mig att ställa mig frågan:
Hur många pastorer har köpt sex?
Jag tror att det är fler än vi tror. Tommy D är inte heller värst tror jag, han hade bara oturen att åka fast. Dumt nog bekände han vilket kommer att göra hans stämning svårarbetad men det är en annan fråga det.
Jag har personligen sett 1 pingstpastor på planet till Thailand för några år sedan, ensam... ingen familj som följde med. om han gick och köpte hora vet jag inte, men givetvis inte omöjligt med tanke på the location så att säga....
Har av en kvinnlig pastor i stockholmstrakten blivit erbjuden sex, ja sant faktiskt.
Vet ett flertal älstebröder som hade affärer med anställda, de hade butiker osv.
Så min teori är. Tommy D vet VILKA som gjort sådana saker och när, dvs han har något slags bevis. Han tar dem med sig om han måste, därför så tyst om detta.
BTW jag har en snygg profilbild av min hjälte.
Jag är inte så säker på att det är så många som går på bordell. Men otrohet är nog rätt vanligt. Det ligger i sakens natur att det förbjudna måste prövas. Predikar man avhållsamhet spricker det till slut. Förr gick man i kloster för att tygla sina lustar. Idag faller man och upptäcker hur lätt det är att bli förlåten. Kolla på den nu mördade pastorn i Örebro. Hon hade ju rena rama orgierna hemma med alla möjliga böjelser. Jag är verkligen ingen moralpredikant, men otrohet är en sak. Ägnar man sig åt systematisk hedonism med ritualer, då är man rätt långt hemifrån. Det är ju sådana saker man brukar anklaga satanister för.
Sex och religion har alltid varit nära. Det fanns en sekt i Norrland på 60-talet som hette något i stil med Hutenhjelmare eller nåt liknande. Där skulle Tommy mått som en prins. Det var brännvin till nattvard. Man hade även "kammerskor" i bänkraderna. Kände man nåden komma kunde man kalla på en sådan, dra ner byxorna och få sitt könshår "kammat". Jag skojar inte. När andan föll på och spriten sagt sitt kunde det hela sluta i sexorgier. Pastorn var inte helt som han skulle... men när han till slut började ge sig på småflickor klev myndighterna in och stängde ner.
Din bild är fantastisk. Nu när jag tittar lite närmare kom jag att tänka på en sak. Ser han inte lite... mongoloid ut? Kan man vara det lite grann? Det skulle ju kunna förklara en del.