Citat:
Ursprungligen postat av
Murvelkott
Du glömde att jorden är platt och att månen är gjord av grönmögelost, men man kan ju inte begära att du ska komma ihåg alla sagolika fantasier - även om du kommer bra nära!

Hur är det alls möjligt att leva med denna typ av verklighetsuppfattning?? Hur är det möjligt att sitta och tota ihop något som ska föreställa ett sannfärdigt försvar av en människa, ett försvar i vilket det inte finns en tillstymmelse av relaterande till verkligheten, sådan den ter sig för var person som vet något om sammanställandet av fakta? Hur kan man...
Hur känns det då man har ritat och berättat, som om det gick att bli trodd bara man sätter fingrarna på ett tangentbord och låter fantasierna formas till en saga som ska bli trodd av alla som händelsevis läser?
Jag är just bara tvungen att vädja till Dalman, till "Jonte", till alla dessa andra vridna personligheter som har trätt upp till försvar för lögnen och lögnaren, till alla dessa som samlas till en särskild kategori -dunderlögnare...
Kom till sans, säg nej till ljugandets metodologi. Ingen kan stå som vinnare med hjärta och sinne fullt av ljugandets dårskap... Jag har lust att skriva under med mitt namn... PointVerasity är nog så bra, men en ärlig konfrontation vore bättre. Denne man har provat, här och där, si och så... Hela denna härva är fenomenalt fördärvlig...