2023-07-18, 07:52
Medlem
mesefils avatar
Vad tror vi blir Tommys nästa projekt efter Fotavtryck i sanden?

En ny facebooksida med dåliga dikter? Det känns som att han fastnat i det formatet nu.
Citera
2023-07-18, 15:03
Medlem
Magictrixs avatar
Alla hans konton släcks ner efter någon vecka så han orkar nog inte engagera sig. Rätt tröstlöst att förklara för alla som undrar att Facebook gjort ett misstag, inte han. Men synas måste han.
Citera
2023-07-19, 19:21
Medlem
mesefils avatar
Jag har noterat att Tommy Dahlman sponsrar båda sina sidor Tommy Dahlman och Fotavtryck i sanden, dvs. han betalar annonspengar för att hans inlägg ska komma upp i facebookflödet hos fler.

Varför? Sidorna kommer ju stängas inom några dagar?

Jag ger det en vecka, max. Sen är de sidorna borta, eftersom dömda sexualförbrytare inte får använda Facebook och Tommy har gjort sig ovän med tillräckligt många som anmäler hans sidor.

Hur kan han tycka det är värt att lägga pengar på detta?
Citera
2023-07-20, 11:56
Medlem
HomoHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mesefil
Jag har noterat att Tommy Dahlman sponsrar båda sina sidor Tommy Dahlman och Fotavtryck i sanden, dvs. han betalar annonspengar för att hans inlägg ska komma upp i facebookflödet hos fler.

Varför? Sidorna kommer ju stängas inom några dagar?

Jag ger det en vecka, max. Sen är de sidorna borta, eftersom dömda sexualförbrytare inte får använda Facebook och Tommy har gjort sig ovän med tillräckligt många som anmäler hans sidor.

Hur kan han tycka det är värt att lägga pengar på detta?

Narcisister tycker nog det är värt det.....

inte så säkert att det stängs... vi får se. Men det verkar som han slutat fejka religion iaf....
Citera
2023-07-20, 22:22
Medlem
mesefils avatar
Tommy är läskig. Nu har han lagt upp en bild på en vilt främmande barnfamilj på en brygga.

Text:

”Båtcamp 🇸🇪

Sommaren fortsätter”

Har han frågat dem om de vill vara med på hans (sponsrade) facebooksida?
Citera
2023-07-20, 22:23
Medlem
mesefils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoHitler
Narcisister tycker nog det är värt det.....

inte så säkert att det stängs... vi får se. Men det verkar som han slutat fejka religion iaf....

Jodå, några dagar till så. Men visst fejkar han fortfarande att han är teologie studiosi på LinkedIn?
Citera
2023-07-20, 23:00
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mesefil
Jodå, några dagar till så. Men visst fejkar han fortfarande att han är teologie studiosi på LinkedIn?
Han kanske har fått sommarjobb på en kristen camping på västkusten? Det är väl teologistudier i hans värld?
Citera
2023-07-24, 16:59
Medlem
En av Tommys stora förebilder är uppenbarligen Paolo Roberto. Och det förvånar mig inte ett dugg.
Citera
2023-07-25, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evanette
En av Tommys stora förebilder är uppenbarligen Paolo Roberto. Och det förvånar mig inte ett dugg.

Tragiskt, men Paolo hade iallafall vett och finkänslighet att dra sig undan några år. Det hedrar honom trots allt. Kan det vara stor skillnad på mognad och förståelse för hur andra människor känner?

Kaka söker maka brukar man säga. Sexbrottsling imponerad av annan sexbrottsling. Här blir det ju väldigt skevt. Om Tommy vill förändras och vända blad då kanske han borde ta rygg på en bättre förebild. Att köpa sex ska aldrig bli ok.
Citera
2023-07-25, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jesustant
Tragiskt, men Paolo hade iallafall vett och finkänslighet att dra sig undan några år. Det hedrar honom trots allt. Kan det vara stor skillnad på mognad och förståelse för hur andra människor känner?

Kaka söker maka brukar man säga. Sexbrottsling imponerad av annan sexbrottsling. Här blir det ju väldigt skevt. Om Tommy vill förändras och vända blad då kanske han borde ta rygg på en bättre förebild. Att köpa sex ska aldrig bli ok.

Det var faktiskt det jag tänkte på också. Paolo tog konsekvensen av sitt handlande. Det verkar inte finnas i Tommys tankevärld att ta ansvar.
Citera
2023-07-26, 00:41
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Det var faktiskt det jag tänkte på också. Paolo tog konsekvensen av sitt handlande. Det verkar inte finnas i Tommys tankevärld att ta ansvar.
Så är han ju nu där han hör hemma också. På botten. Paolo kan laga mat och göra hur många armhävningar som helst medan Tommy mikrar en Findus och inte ens får upp snoppen längre.
Citera
2023-07-26, 10:56
Medlem
Citat:
Det där med att ta konsekvensen av sitt handlande är något som Tommy inte ens kan stava till, han är alltid ett offer och ingenting är hans eget fel - någonsin. Enda gången han kan nämna något han gjort fel är om han kan tjäna på det i någon form, antingen ekonomiskt eller ryktesmässigt.
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Så är han ju nu där han hör hemma också. På botten. Paolo kan laga mat och göra hur många armhävningar som helst medan Tommy mikrar en Findus och inte ens får upp snoppen längre.
Finns det över huvud taget någonting den mannen verkligen kan göra, förutom att babbla?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in