Citat:
Ursprungligen postat av
mesefil
Amo Palyaço granskar
”Det är viktigt att låta alla komma till tals. Tommy Dahlman upplever själv att han igår inte fick möjlighet att uttala sig när Tidningen Dagen rapporterade att han stulit andra författares texter och publicerat dem som sina egna, bland annat i sin bok ”Visst gör det ont när hjärtan brister”.
Dahlman ville uppmärksamma att Tidningen Dagen bedriver ”koppleriverksamhet” tillsammans med sidan Amo Palyaço granskar, dvs. att vi främjar eller på ett otillbörligt sätt utnyttjar att någon har sex mot betalning.
Jag förstår varför Tidningen Dagen valde att inte publicera det.”
Och så har Amo klistrat in den här skärmdumpen från Morgonstånd 2.O:
Morgonguld 2.O
”Tidningen Dagen fortsätter sin koppleriverksamhet med trollfabriker på de sociala medierna. De vet inte varifrån de får sin information och de frågar heller aldrig vad de representerar. Dessa troll har en enda uppgift tror de; att sänka mig. Men det kommer aldrig att lyckas.
Idag rapporterar Dagen att undertecknad avböjt att kommentera. Men det är ännu en lögn. Jag har skrivit mitt svar till journalist Thomas Österberg .
Men det kom aldrig med.”
——————————————————
Jag tror Tommy har en egen definition av vad det betyder att ”sänka” honom.
Nej, ingen kommer någonsin få honom att sluta med dumheterna. Det finns ingen ände på dem.
Jo, Tommy Dahlman är sänkt. Han sänkte sig själv som författare genom att sno andras texter, och nu har Amo Palyaço granskar och Tidningen Dagen uppmärksammat det. Inget förlag kommer vilja ta i honom med tång, någonsin.
Antingen insåg han det själv eller att någon annan påpekade det, men hans märkliga drapa mot Dagen och
"trollfabriken" försvann i morse. Enligt hans alternativa persona ska Dagen bäva då man kommer stämma skiten ur dem (kommentarer under inlägget på Dagens facebooksida), vilket får ses som ett desperat skrik efter uppmärksamhet - mer än så blir det nämligen inte.