Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-02-06, 22:48
Medlem
mesefils avatar
Underbart, nu har phishingtrollen hittat till Tommys tråd.

James Gilvan
Hej vän dina inlägg är fortfarande värda att läsa men vi är inte facebookvänner jag skickade en vänförfrågan men den skickades inte till dig. Försök att lägga till mig från din facebook och låt oss vara vänner om du inte har något emot det, tack.

Det blir ju jättekul om alla jesustanter nappar på det här!
Citera
2022-02-06, 23:12
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mesefil
Underbart, nu har phishingtrollen hittat till Tommys tråd.

James Gilvan
Hej vän dina inlägg är fortfarande värda att läsa men vi är inte facebookvänner jag skickade en vänförfrågan men den skickades inte till dig. Försök att lägga till mig från din facebook och låt oss vara vänner om du inte har något emot det, tack.

Det blir ju jättekul om alla jesustanter nappar på det här!
Vad är detta?
Citera
2022-02-06, 23:20
Medlem
mesefils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Vad är detta?

Det är nån phishing-bot som vill att folk lägger till den som vän på Facebook. Nu har den hittat in i Tommys tråd.

Jag hoppas boten hackar hela DFM.
Citera
2022-02-07, 08:16
Medlem
Whoop whoop! Nu bjuder Dahlman på tårta på DFMs huvudkontor!

Inlägget med orangea bilden har nu 5.000 visningar!

Nej, just ja. DFM har inget huvudkontor längre. Man måste visst betala hyra för sådana.
Citera
2022-02-07, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iegenhogperson
Whoop whoop! Nu bjuder Dahlman på tårta på DFMs huvudkontor!

Inlägget med orangea bilden har nu 5.000 visningar!

Nej, just ja. DFM har inget huvudkontor längre. Man måste visst betala hyra för sådana.
Va? Måste man? Räcker det inte med ett välsmort munläder och stora visioner?
För övrigt skulle jag inte ta emot tårta från pastor Klänning, inte så mycket för risken att han blandat in opiater han fått av profitören som det faktum att jag inte skulle ta i något den mannen erbjuder med tång.
Citera
2022-02-07, 10:12
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murvelkott
Va? Måste man? Räcker det inte med ett välsmort munläder och stora visioner?
För övrigt skulle jag inte ta emot tårta från pastor Klänning, inte så mycket för risken att han blandat in opiater han fått av profitören som det faktum att jag inte skulle ta i något den mannen erbjuder med tång.
Var är profeten? Vi kräver svar! Kan Tommy verkligen ha haft en nykter helg? Ja, möjligen om han träffat en kvinna som tvingat honom. Två ledare gick på varsin bred väg och gick vilse. Törs man hoppas DFM har gått under nu?
Citera
2022-02-07, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Var är profeten? Vi kräver svar! Kan Tommy verkligen ha haft en nykter helg? Ja, möjligen om han träffat en kvinna som tvingat honom. Två ledare gick på varsin bred väg och gick vilse. Törs man hoppas DFM har gått under nu?
Han kanske har limmat på bimbon i Visby, han är ju som bekant beredd att gå över lik för att få det han anser sig ha rätt till. För övrigt hoppas jag att DFM går över precis som Covid-19, och att de smittade sätts i livslång karantän.
Citera
2022-02-07, 10:31
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murvelkott
Han kanske har limmat på bimbon i Visby, han är ju som bekant beredd att gå över lik för att få det han anser sig ha rätt till. För övrigt hoppas jag att DFM går över precis som Covid-19, och att de smittade sätts i livslång karantän.
Det kanske var hon som förförde biskopen...?
Citera
2022-02-07, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Det kanske var hon som förförde biskopen...?
Jämfört med pastor Klänning är han ju en jackpot, vilket inte säger ett sk*t om honom men desto mer om terroristen.
Citera
2022-02-07, 12:48
Medlem
Terror-Tommy leker Bagdad Bob
nu igen, vilket säkert får jesustanterna att ropa halleluja samtidigt som det kittlar lite extra i grenen. 😉😂
Citat:
ÅKLAGARMYNDIGHETEN och POLISMYNDIGHETEN friskriver Tommy Dahlman

Så tidigt som i september skrotade myndigheterna alla misstankar om olaga hot. Men tyvärr lever ju ”krigsrubrikerna” kvar i människors medvetanden. Religiösa förföljare stortrivs med att ljuga, förtala och sprida osämja, och tyvärr får de skvallerpressens hjälp att gödsla sin missaktning över oskyldiga människor.

Människan är oskyldig tills motsatsen kan bevisas.

Den 30/1 blåste Åklagarmyndigheten av fadäsen och det hittepå som hade för avsikt att framställa mig som en sjuk stalker. Men tyvärr lyckades media med konststycket att tack vare ”krigsrubriker” välja formuleringar som fortsätter att sprida missaktning.

Jag var i valet och kvalet om jag skulle lägga energi på att genom lagen konfrontera den lilla svans av människor som utgör en tummelplats av kufiska människors behov av att bråka.

Men jag lät mig övertalas

Idag är jag glad att jag brukade de 6,7 extra timmarna på att gå till botten med idiotin. Betänk då hur många extra dagars jobb vi ger redan överbelastade myndigheter genom sådana introverta kotterier. Det är skattebetalarnas pengar som finansierar dessa till synes totalt onödiga utgifterna.

Polis och åklagare suckar.

Hur som helst är jag idag tacksam för att rättssamhället fungerade då jag kunde vederlägga förtalet. Kanske det har styrkt någon ytterligare därute.

Tommy Dahlman
DFM

PS: ikväll måndag kl 21.00 har jag en sändning på direkten ( här på Divine Favour Sverige) med anledning av att Åklagarmyndigheten har omprövat, upphävt och lagt ner ärendet.

Vi ses!
Om han tror att det är över får han naturligtvis göra det, men vi på sanningsministeriet vet ju mer om honom än han själv gör. . It ain't over 'til the fat lady sings! 😉
Citera
2022-02-07, 13:01
Medlem
Sune-Sverre-Ls avatar
Tommy har väl kvar kontaktförbudet?
Citera
2022-02-07, 14:10
Medlem
Jag gillar att Tompa nu står på barrikaderna för att skattebetalarnas pengar inte ska slösas bort på rättshaverister, när han själv vägrade erkänna sexköpet på plats och absolut skulle få valuta för sina skattepengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in