Terror-Tommy leker
Bagdad Bob
nu igen, vilket säkert får
jesustanterna att ropa halleluja samtidigt som det kittlar lite extra i grenen. 😉😂
Citat:
ÅKLAGARMYNDIGHETEN och POLISMYNDIGHETEN friskriver Tommy Dahlman
Så tidigt som i september skrotade myndigheterna alla misstankar om olaga hot. Men tyvärr lever ju ”krigsrubrikerna” kvar i människors medvetanden. Religiösa förföljare stortrivs med att ljuga, förtala och sprida osämja, och tyvärr får de skvallerpressens hjälp att gödsla sin missaktning över oskyldiga människor.
Människan är oskyldig tills motsatsen kan bevisas.
Den 30/1 blåste Åklagarmyndigheten av fadäsen och det hittepå som hade för avsikt att framställa mig som en sjuk stalker. Men tyvärr lyckades media med konststycket att tack vare ”krigsrubriker” välja formuleringar som fortsätter att sprida missaktning.
Jag var i valet och kvalet om jag skulle lägga energi på att genom lagen konfrontera den lilla svans av människor som utgör en tummelplats av kufiska människors behov av att bråka.
Men jag lät mig övertalas
Idag är jag glad att jag brukade de 6,7 extra timmarna på att gå till botten med idiotin. Betänk då hur många extra dagars jobb vi ger redan överbelastade myndigheter genom sådana introverta kotterier. Det är skattebetalarnas pengar som finansierar dessa till synes totalt onödiga utgifterna.
Polis och åklagare suckar.
Hur som helst är jag idag tacksam för att rättssamhället fungerade då jag kunde vederlägga förtalet. Kanske det har styrkt någon ytterligare därute.
Tommy Dahlman
DFM
PS: ikväll måndag kl 21.00 har jag en sändning på direkten ( här på Divine Favour Sverige) med anledning av att Åklagarmyndigheten har omprövat, upphävt och lagt ner ärendet.
Vi ses!
Om han tror att det är över får han naturligtvis göra det, men vi på
sanningsministeriet vet ju mer om honom än han själv gör.

. It ain't over 'til the fat lady sings! 😉