• 1
  • 2
2015-04-09, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagehund
* Deprimerad pga beroende av benso (oxar, tramadol, citodon) pga alla operationer.

Beroendet är dock ingen annans fel än ditt eget, du kanske ska börja med att bli av med ditt beroende och söka hjälp för att du mår dåligt.
Citera
2015-04-09, 20:51
Medlem
hokums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lindome
Beroendet är dock ingen annans fel än ditt eget, du kanske ska börja med att bli av med ditt beroende och söka hjälp för att du mår dåligt.
Man äter inte smärtstillande för att man är deprimerad, det tar man mot värk. Jävla imbecill.
Citera
2015-04-09, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hokum
Man äter inte smärtstillande för att man är deprimerad, det tar man mot värk. Jävla imbecill.

Det är möjligt att jag blandar ihop begreppen, men han säger att han är beroende av benso.
Senast redigerad av lindome 2015-04-09 kl. 21:37.
Citera
2015-04-09, 21:43
Medlem
hokums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lindome
Det är möjligt att jag blandar ihop begreppen, men han säger att han är beroende av benso.

Vilket beror på operationer som han genomgått. Benzo är muskelavslappnade och ges tillsammans med ex oxycontin/norm. Been there done that.
Citera
2015-04-09, 21:45
Medlem
Du är för ung. Back in the day hade du redan varit panschis. Du får gå i psykoterapi en tio år och söka igen sen, så kanske.
Citera
2015-04-09, 21:53
Citat:
Ursprungligen postat av SS-Panzer-Division
Det kan du glömma med tanke på att försäkringskassan vill att folk som är döende i cancer ska jobba. Sen tror jag nog att du skulle passa in på samhall med dina problem, lättare arbetsuppgifter, jobba i sin egen takt, m,m

Ja, så ser dagsläget ut idag, ja.

TS: Du kan ju alltid spela förvirrad?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här