• 1
  • 2
2015-04-11, 16:06
Medlem
ItWasJustifieds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mamasan
Bara irriterat bullshitsvar kl.04.
I övrigt frågar jag faktiskt ärligt. Jag och min fru går ut mycket, flera gånger i veckan. Vi möter många kåta människor och tänjer våra gränser hela tiden. Och min fru blir mycket ofta uppvaktad. Hon ser bra ut och gillar att visa upp sig. Ett par av hennes kompisar har mest sex med svarta killar och tjatar på henne att testa. Och det lär hon göra förr eller senare. Så vad är grejen?
Grejen är väl att du ha nån slags fascination för svarta kukar? Förstår inte riktigt varför då det är en seglivad myt att svarta har större penis. Du kanske tycker att svart är en vacker färg? Det borde du väl veta bäst själv kan man ju tycka
Citera
2015-04-11, 16:09
Medlem
FlabbeMcFloppys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anthology
Dags att mod stänger denna fåniga fejktråd

Hur vet vi att den är fånig Blir en resa för TS med fru till Gambia i vår.
Citera
2015-04-11, 19:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsguldare
Hahaha! Det låter som en trevlig situation för dig.

Som svar på din fråga så har jag aldrig känt attraktion till negrer eller invandrare över huvud taget. Jag har inga vänner heller som tänder på negrer, så oavsett vad vita kränkta män påstår så tror jag att det är rätt ovanligt bland svenskor att sukta efter svart kuk.

Hur känner du inför situationen?

Ja, min erfarenhet är också att svenska kvinnor talar mycket om mångkultur och antirasism, samtidigt som de aldrig någonsin skulle gå till en neger. Så om TS är allvarlig är väl snarast frågan vad han vill med tråden.
Citera
2015-04-12, 13:58
Medlem
norrlandsguldares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Ja, min erfarenhet är också att svenska kvinnor talar mycket om mångkultur och antirasism, samtidigt som de aldrig någonsin skulle gå till en neger. Så om TS är allvarlig är väl snarast frågan vad han vill med tråden.

Haha ja, precis! Dessvärre så verkar det inte som att alla delar våra observationer - därav alla trådar i relation och samlevnad gällande "svenska slynor som vill ha svart kuk", och dylikt.
Citera
2015-04-12, 18:16
Medlem
V.Putlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Men tänk om det förhåller tvärtom sig så att svenska kvinnor, speciellt kvinnliga politiker, stöder den stora invandringen av svarta just för att de hemligen är intresserade av stora svarta stakar, o drömmer om att prova..
Varför skulle de annars inte protestera mer än de gör? TS:s fru kanske bara är en av tusentals...
Citera
2015-04-12, 19:49
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Det här kommer säkert att uppröra en del.
Men.
Min fru och jag har prövat en hel del.
Cuckold, partnerbyte, trekanter, orgier och alla möjliga kombinationer.
Men hennes fortfarande ouppfyllda favoritfantasi handlar om tre eller fler svarta killar som alla bara har fokus på henne.
Och hon är inte ensam.
Några av hennes kompisar har samma fantasi.
Andra med samma fantasier?
Någon som kan förklara denna fantasi?
Erfarenheter?
Feedback?
Ska det vara så svårt att uppsöka närmaste flyktingförläggning eller finlands båt.
Där kan din fru få negerkuk varken hon vill eller inte.
Citera
2015-04-13, 20:13
Medlem
Sek-Losos avatar
Varför skulle det vara så konstigt om en vit tjej fantiserar om en svart kuk?

Jag är vit kille, jag fantiserar om svarta tjejer...

Nytt och exotiskt är spännande, eller hur?

Sen kanske vissa fantasier skall stanna vid just fantasier, speciellt om man är i ett förhållande.

Skulle inte låta min tjej bli knullad av någon annan, varken svart, vit, gul eller brun.
Citera
2015-05-01, 03:09
Medlem
Citat:
Det här kommer säkert att uppröra en del.
Men.
Min fru och jag har prövat en hel del.
Cuckold, partnerbyte, trekanter, orgier och alla möjliga kombinationer.
Men hennes fortfarande ouppfyllda favoritfantasi handlar om tre eller fler svarta killar som alla bara har fokus på henne.
Och hon är inte ensam.
Några av hennes kompisar har samma fantasi.
Andra med samma fantasier?
Någon som kan förklara denna fantasi?
Erfarenheter?
Feedback?

Vanligt...vet många tjejer som fantiserat om det...dom är ju extra stor..killar drömmer om att ha 2 tjejer samtidigt...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in