• 4
  • 5
2015-06-25, 19:19
Pm.
Senast redigerad av Kalasgott 2015-06-25 kl. 19:39.
Citera
2015-06-28, 15:02
Medlem
Kajahs avatar
Säkert sagts förrut, men jag tycker det låter som ångest.
Har själv ångestsyndrom och med det utvecklat hypokondri och ren jävla dödsångest. Alla läkare jag träffat försäkrar mig om att det inte är något fysiskt men jag vågar inte lita på dom då det känns jävligt fysiskt.

Till slut vill jag tillägga att det slog som en blixt från klar himmel.
Citera
2015-06-28, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kajah
Har själv ångestsyndrom och med det utvecklat hypokondri och ren jävla dödsångest. Alla läkare jag träffat försäkrar mig om att det inte är något fysiskt men jag vågar inte lita på dom då det känns jävligt fysiskt.

Panikångest brukar alltid slå till som en blixt från en klar himmel, och dödsångest är snarare regel än undantag. De fysiska symtomen kan vara mycket påtagliga men som sagt ångest dödar inte.
Citera
2015-06-28, 16:18
Medlem
Kajahs avatar
Jag vet mycket väl. Anledningen att jag skrev att det slog som en blixt var för att TS ska veta att han inte är ensam
Citera
2015-06-28, 23:49
Medlem
Yoshi.crews avatar
Det låter verkligen jätte jobbigt för dig :/
Har du fått diagnosen dissociativt syndrom eller vad det kallades?
Det verkar vara allvarligt med om du får ont i huvudet av det, har du nånsin kontaktat sjukhuset eller något sånt? Kan tänka mig att du kanske har det, men det borde gå att bota... Fast kan vara svårt.
Citera
2015-07-01, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kajah

Samma här. Slog från ingenstans.

Citat:
Ursprungligen postat av Yoshi.crew
Det låter verkligen jätte jobbigt för dig :/
Har du fått diagnosen dissociativt syndrom eller vad det kallades?
Det verkar vara allvarligt med om du får ont i huvudet av det, har du nånsin kontaktat sjukhuset eller något sånt? Kan tänka mig att du kanske har det, men det borde gå att bota... Fast kan vara svårt.

Jag har fått diagnosen autism 2012. Men vet inte om detta har något samband.

Jag brukar få huvudvärk då och då. Jag tror inte hjärnan orkar gå runt så här som jag gör nu. Att känna sig borta så här. Jag vet vad som händer runt omkring mig, men det känns som om jag är i en dimma, allt som händer, händer då på låtsas. Jätte kusligt och oroligt.

Speciellt att gå så här i över 1 år. Jag går galen snart. Det visar bara att detta inte går att bota
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in