2005-10-13, 09:52
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunshadow
All form av zolism är djurplågeri. Även om hunden, hästen eller vad det nu kan vara anses ha deltagit "frivilligt" så finns det inget belägg för att djuren inte tar skada

På vilket sätt skulle ett djur (som inte har någon morel/etil) ta skada e en frivillig och helt naturlig aktivitet (sex med en flockmedlem)?
Citera
2005-10-13, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
På vilket sätt skulle ett djur (som inte har någon morel/etil) ta skada e en frivillig och helt naturlig aktivitet (sex med en flockmedlem)?

Jo det är något jag har frågat mig många gånger. min vovve är den gladaste hund man kan tänka sig. om jag låter min hund sätta på mig och han gör det så kan jag inte se något problem med det.. inget överhuvudtaget
Citera
2005-10-14, 13:12
Bannlyst
.

Att skada eller förgripa sig på barn/djur är den värsta handling en människa kan utföra.
Citera
2005-10-14, 14:36
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hugo Girard
Att skada eller förgripa sig på barn/djur är den värsta handling en människa kan utföra.

På vilket sätt förgriper sig (i detta fallet) en kvinna sig på an hanhund genom att helt enkelt "ställa up sig"? hanhunden är ju fri att själv välja om han vill hoppa på eller inte...

Och i hunden ögon så är det bara sex med en flockmedlem av honkön, dvs helt naturligt.

Och vad har barn med sexuellt umgänge med djur att göra?
Djur är vuxna individer som är 100% sexuellt mogna.
Citera
2005-10-14, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grotsoppa
heta bilara suger och runkar av sin hund och samlar all precum och sperma i ett glas som hon dricker upp sen
sen har hon lite analsex med hunden

http://www.megaupload.com/?d=E92VWJV6

fan så läckert.. skulle jag väldigt gärna vilja se.. ritkigt kinky
Citera
2005-10-15, 10:53
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C-korv
Ja det skulle väl passa bra tillsammans med lite härlig pedofilporr

Sjuka äckel är vad ni alla är...

Vad har BP/peddoporr med djursex filmer att göra?

Om inte annat bara det enkla fakttum att djuren i filmerna är vuxna ful sexuellt mogna individer... eller anser du att djur inte är sexuellt mogna och inte klarar av att ta det beslutet själva, om dom vill hoppa på öch jöka elelr inre..?
Citera
2005-10-18, 23:31
Medlem
Sereenas avatar
Vad många personer på FB verkar ha svårt att skilja på är att tycka och att göra.
Vilket är synd, för det är altid kul att diskutera med folk, men här är man inte intereserad av det tan bara av att flördömma... om nu allt utom missionären varje lördag är vidrigt, vad gör ni då i ett forum för alternativa sexualiteter?, och om ni nu tycker att djursex är det vidrigaste ni kan tänka er.. varför ens läsa denna tråd?
Citera
2005-10-19, 08:41
Medlem
Dawnriders avatar
Nu är jag less på dumheterna i den här tråden, ni får gärna säga att ni tycker att djursex är både sjukt och äckligt, samt att det är djurplågeri - ni är även fullt i er rätt att debattera för det.

Ingen får dock säga att någon annan här är ett sjukt pucko eller annat, likaså är hot om våld ett brott som kan ge fängelse - och kommer inte att tolereras här heller.

/mod
Citera
2005-10-19, 15:18
Medlem
whogivesafucks avatar
Var ju tvungen att tanka hem filmen. Fast, nog finns det bättre filmer med brudar som grisar ner sig med sperma.
Hittade en där en donna hyfsat strikt uppklädd blev bangad av en häst och nersölad både högt och lågt. Då kan man gå igång ordentligt!
Citera
2005-10-20, 22:04
Medlem
Annars kan ni ju kolla det South park-avsnitt där de "mjölkar" hundarna.
"Red rocket, come on dog. Red rocket! Wohoo"
Citera
2005-10-21, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Vad många personer på FB verkar ha svårt att skilja på är att tycka och att göra.
Vilket är synd, för det är altid kul att diskutera med folk, men här är man inte intereserad av det tan bara av att flördömma... om nu allt utom missionären varje lördag är vidrigt, vad gör ni då i ett forum för alternativa sexualiteter?, och om ni nu tycker att djursex är det vidrigaste ni kan tänka er.. varför ens läsa denna tråd?
De som tycker att zoofili är vidrigt kanske är djurvänner, med en helt annan syn på djur än vad du och dina gelikar har.
Djuren är deras vänner och kamrater, inte deras inköpta sexleksaker.
Citera
2005-10-21, 21:39
Medlem
Lilja Wargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Athena
De som tycker att zoofili är vidrigt kanske är djurvänner, med en helt annan syn på djur än vad du och dina gelikar har.
Djuren är deras vänner och kamrater, inte deras inköpta sexleksaker.
De som är zoofiler har dem som livskamrater och vänner också. Det handlar inte om att vara djurvän eller inte utan det handlar sexnegativa attityder. De flesta som motsätter sig sexuella kontakter mellan djur och människor har inga problem med att äta dem eller ha dem som egendom och så vidare. Motsätter du dig exempelvis att polisen använder hundar för att kontrollera folkmassor? Om inte varför? Det är nämligen inte bara livsfarligt för hunden utan de utnyttjas också som redskap. Varför inte ta ifrån blinda deras hundar och så vidare...

Alla människor har olika behov och djurens status i vårt samhälle är att just vara till gagn för oss människor. Sex är inte något fult utan något vackert men ni sexnegativa skall alltid problematisera sexualiteten, rena 1800-talsfasonerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in