• 2
  • 3
2015-04-07, 16:35
Medlem
Smörj in dig med Xylocain Går att köpa på apoteket, receptfritt. den domnar av lite men om du är kåt så funkar det ändå
Citera
2015-04-07, 17:18
Medlem
Starobrnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g0dis3n
... Förhållande: 7 1/2 år
Och med totalt nästan 18 minuter av passionerat knullande.

Vad är så svårt med att stoppa innan du tömmer? Självbehärskning!
Och så ser jag att många rekommenderar att skala banan innan. Jag säger tvärtom, med stenhård påle (pga avhållsamhet eller piller) borrar man längre.
Citera
2015-04-07, 17:22
Medlem
FrancoisDillingers avatar
Jag är också 25 år och har senaste månaderna börjat lida av samma sak. Det är inte så att jag någonsin har varit världens bästa eller mest uthålliga i sängen, men det har gradvis blivit värre med tiden och nu börjar det bli riktigt illa. Inte riktigt så extremt som för TS att det går innan sexet börjar, eller när kondomen förs på, men så pass mycket att det i högsta grad påverkar sexlivet.

Tjejen säger att hon inte störs av det, men jo tjena, jag ser igenom att hon bara vill vara snäll och inte lägga på ännu mer press än jag redan känner av själv. För mig bidrar det även till att sexlusten minskar eftersom man vet på förhand att det kommer att vara färdigt så fort de första lugna jucken är över och sexet börjar på riktigt. Och det känns inte bra att inte kunna tillfredsställa sin parter (oralsex och petting går ju såklart, men i längden är det ju inte alls lika nice).

Vet inte riktigt vad man ska göra åt det, och lider med ts. Men jag tackar alla i tråden för bra svar. Har en del att prova nu i alla fall.
Citera
2015-04-10, 11:22
Medlem
Ni måste prata mycket om det tillsammans. Det finns någon instruktion på nätet om hur du går till väga för att träna upp att hålla dig. Det är samma grej som att inte kissa på sig så det går att träna upp. Träningen går typ ut på att man onanerar men stoppar innan man kommer tre gånger och sedan får du komma.

Leta efter videon.

Förstår att det sätter sig i huvudet. Ju mer prestationsångest ju sämre går det. Testa och tillfredställ tjejen och när hon säger att hon kommer så kan du kliva in och köra, det gör att du slipper krav och kan bara njuta. Du blir grym på att ta hand om din tjej på köpet.
Citera
2015-05-09, 18:54
Medlem
Okej måste bara säga en sak killar, om ni kommer snabbt så lär er istället att kunna fortsätta. Kommer ni en gång så tar det tid innan ni kommer igen
Citera
2015-06-17, 21:37
Medlem
Sillmackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Shipman
Hur går din tankegång under sex?
För de gånger jag kommer snabbt så är min tankegång oftast att jag bara vill ha det över, jag vill komma, skiter fullständigt i vad kärringen jag är med vill.
De gånger jag är uthållig och håller på länge är jag oftast arg och min tankegång handlar inte om att komma utan mer om att "skada" henne.

Det jag vill komma fram till helt enkelt är det att hur du tänker påverkar hur länge man kan hålla ut. I alla fall för min del.

Exakt samma sak här!

Ibland vill man bara spruta ner henne och sen klart liksom, och när man är seg så blir jag aggressiv och kör hårt, hur kommer detta sig?
Citera
2015-06-18, 00:38
Medlem
Välkommen till klubben ;(
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem