Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Du om någon borde väl känna till existensen av en sådan innovativ undergroundscen i så fall?

Nej, det finns nog bara en stor tystnad och frånvaro - tänk bara på hur få av Flashbackstammisarna som tycks njuta och försmäkta i Norrland. Jag menar, Torgnys publik på församlingshemmet eller vad fan det nu var i Norsjö häromsistens färdas väl mestadels med hjälp av rullator. Inte ens i Umeå har vi väl något livaktigt förutom Hammarströms och Subaltern? En samling trista sossefierade och proggmumifierade bolsjeviker i övrigt, misstänker jag...
Okej, jag erkänner att jag är ute och smygscoutar... igen! Men det är sant det jag säger om Provins. Den ska fräschas upp och jag är en i följden som erbjudits skitgörat, och vart ska man då börja om inte på FB?
Jag ser i dagsläget två sätt att fylla ett nummer på, uatn att behöva gå i länsflykt. Endera bjuder jag in 42 fotografer att skildra landsbygden och skippar texten helt. Eller så samlar jag hela Glänta-, Pequid-, OEI-, Vertigo-, Alastor- och Subalterngardet och lurar i dem att skriva under pseudonym.