2026-01-30, 15:14
Medlem
Ex:et & vissa tinder dejter.
Citera
2026-02-01, 01:11
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Negern är unik, han är rätt egen.
Citera
2026-02-01, 20:10
Medlem
Automatiskt genererade textremsor kan ge hur knäppa resultar som helst. Nyss såg jag följande på BBC, som "textning" i realtid av ett (inspelat) musikinslag, ett soulband:

"Blood - Laura Kuenssberg, you were somebody, Take me..."

Laura Kuenssberg är en av BBC News' högst profilerade journalister, hon har gjort tunga intervjuer med presidenter, premiärministrar och kungligheter - men det här låter ju som en eh, hårdkokt deckare...

(Och om någon frågar varför jag har textning till engelska inställt på BBC, som ju redan är på engelska, så är svaret helt enkelt att min kabel-tv-leverantör av någon anledning har textning som automatiskt förval just på BBC (och bara där), det kickar in varje gång man zappar över dit. Man kan ta bort textningen ,ed fjärrkontrollen man är där, vilket jag också brukar göra, men den låter sig inte tas bort permanent, man kan inte ställa in det som "default option" att det ska vara otextat. Väldigt konstigt, men så är det)
Citera
2026-03-07, 22:17
Medlem
groovesnuss avatar
Varför gråter SD-killarna när dom har sex?
Pepparsprayen
Citera
2026-03-08, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Pepparsprayen
Varför skriva ett uråldrigt skämt i en tråd för skämt du själv kommit på?
Citera
2026-03-08, 07:31
Medlem
Under en mycket seg och träig genomgång av formella regler för hur man skulle ange källor och litteratur i uppsatser och vad som skulle stå i inledningen osv, för tjugo år sedan, viskade jag till en tjej som satt bredvid mig (och som verkade lika uttråkad): "Nej, jag ska skriva att uppsatsen författades av Kakmonstret".
Citera
2026-03-08, 07:57
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:
Pepparsprayen

Varför bytte du ut Gaisare mot SD? Vem fan använder ens SD minneskort numera? Ditt skämt var inte ens roligt när SD var standarden och nummer 1.

När man tänker på det så är ditt skämt Lite som Gais, tror man är störst bäst och Göteborgs lag nr 1, för man kommer 3a och före IFK Göteborg. Tro mig IFK Göteborg hade kunnat spela i divison 7 och ni vinna Allsvenskan och ändå vara störst i Göteborg.

För till skillnad från Gais, så är IFK Göteborg inte störst pga tabelläge utan likt SD, partiet denna gången, inget SD minneskort eller en obetydlig fotbollsklubb eller något som är relevant under en viss period som stackars Gais. På riktigt något utöver de vanliga, de är därför du nyss skämde ut dig när du bytte ut Gais mot SD minneskort i ditt torra skämt, när de hade varit något roligare om du försökt plocka billiga poäng på att håna SD, partiet.

Du är bara 10 år för sen, och inte ens för 10 år sen hade ditt skämt varit roligt, om du försökt håna SD, partiet dvs.

Det är ingen slump att GAIS rimmar på bajs. Är du en patetisk loser som gillar bajs eller måste sticka ut, eller vad är anledningen du blev Gaisare? Patetiska nolla.
Senast redigerad av svearikesfag 2026-03-08 kl. 08:04.
Citera
2026-03-08, 09:36
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:
Pepparsprayen

Citat:
Ursprungligen postat av svearikesfag
Varför bytte du ut Gaisare mot SD? Vem fan använder ens SD minneskort numera? Ditt skämt var inte ens roligt när SD var standarden och nummer 1.

När man tänker på det så är ditt skämt Lite som Gais, tror man är störst bäst och Göteborgs lag nr 1, för man kommer 3a och före IFK Göteborg. Tro mig IFK Göteborg hade kunnat spela i divison 7 och ni vinna Allsvenskan och ändå vara störst i Göteborg.

För till skillnad från Gais, så är IFK Göteborg inte störst pga tabelläge utan likt SD, partiet denna gången, inget SD minneskort eller en obetydlig fotbollsklubb eller något som är relevant under en viss period som stackars Gais. På riktigt något utöver de vanliga, de är därför du nyss skämde ut dig när du bytte ut Gais mot SD minneskort i ditt torra skämt, när de hade varit något roligare om du försökt plocka billiga poäng på att håna SD, partiet.

Du är bara 10 år för sen, och inte ens för 10 år sen hade ditt skämt varit roligt, om du försökt håna SD, partiet dvs.

Det är ingen slump att GAIS rimmar på bajs. Är du en patetisk loser som gillar bajs eller måste sticka ut, eller vad är anledningen du blev Gaisare? Patetiska nolla.

Häcken är ett så stort skämt att jag till och med går loss på gaisare fast du håller på Häcken. Det största skämtet på hela humor forumet är alltså din favoritklubb.

Skrev den nyss? Betyg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in