Jag försökte komma på nåt skämt om massmördare som blivit mer 'fin' och nu istället ägnade sig åt styckmord. Alltså massproduktion kontra redigt hantverk.
Men kommer inte på nån poäng, men det finns nåt där
Inte menat att vara ett skämt men kompis skrattade väldigt mycket. Får rätt mycket fel i hjärnan så att jag säger fel ord. Hon gör det mer på det sättet att hon fastnar vid feluttal av samma ord. Medan jag skapar nya hela tiden.
Vet inte hur många gånger hon varit arg för de kört när hon har haft körförsrätt.
Och jag skulle säga något om torkarbladen, som jag kallade för vindruvetorkare. Jag hörde själv att något var fel men kom inte på vad det var. Jag sa "så heter det inte va?" Kompisen kunde inte svara pga skratt.
Jag var nere och skulle tvätta kläder idag. När jag var i färd med att slänga in kläderna i maskinen kom det plötsligt in en same med sin ren och började skälla på mig. Jag skyndade mig därifrån.
Jag var nere och skulle tvätta kläder idag. När jag var i färd med att slänga in kläderna i maskinen kom det plötsligt in en same med sin ren och började skälla på mig. Jag skyndade mig därifrån.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!