Den har slutat funka över natten verkar det som. Macen känner att den stoppas in och får lösenordsrutan men när jag skriver in lösenordet så tar det över en minut innan rutan skakar till för att visa att det är fel lösenord. Trycker jag på lås upp direkt efteråt så går det på en sekund. Samma sak om jag skriver in fel lösenord med flit, då tar det ca en sekund för den att reagera. Kört den i Disk utility och den säger att den behövs reparera vilket jag försöker med. Men när jag reparerar den så behövs lösenordet, skriver in den och samma sak då med lösenorde. Tar ca 1 minut innan den skakar och sen kan inte fortsätta. Vad kan ha hänt och kan jag lösa det här utan att formatera disken?
Verifying volume “Untitled”The volume 1D0198BE-351D-4D4E-9F59-EBCC7D218864 appears to be OK
Invalid content in journal
The volume Untitled was found corrupt and needs to be repaired.Error: This disk needs to be repaired. Click Repair Disk.
Trycker på repair disk och skriver in lösenord.
Verifying and repairing partition map for “Seagate BUP Slim RD Media”
The volume Boot OS X appears to be OK.The volume 1D0198BE-351D-4D4E-9F59-EBCC7D218864 appears to be OK
The volume 1D0198BE-351D-4D4E-9F59-EBCC7D218864 appears to be OK
Verify and Repair volume “Untitled” Repairing volume failed: Disk object invalid or unable to serialize.