2015-04-03, 20:09
Medlem
TS: Tycker inte du har beskrivit särskilt tydligt vad problemet egentligen är. Vad är nackdelen med att träna utan trosor? Är det risk att man ser igenom byxorna i vissa vinklar/ljus? Eller vad är det som är problemet? Att de skär in i rumpan är ju precis samma sak som om du skulle haft stringtrosor.
Citera
2015-04-03, 20:19
Medlem
Sebastianos avatar
Hahaha "Erika Strand" missade idén med anonymitet helt och hållet.

On topic, har inte mycket erfarnhet på just tights men varför inte bara köra shorts eller sweatpants? det funkar la gött för mig.
Citera
2015-04-03, 20:25
Medlem
Finskpinnes avatar
"Erika 18 år" - yeah right.. Trollandet till trots, det går utmärkt att ha trosor/stringtrosor utan sömmar under. Brukar finnas i sportbutiker, då ofta i funktionsmaterial, men finns även riktigt snygga och sköna sömlösa trosor på Victoria's secret.
Citera
2015-04-03, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Hahaha "Erika Strand" missade idén med anonymitet helt och hållet.

On topic, har inte mycket erfarnhet på just tights men varför inte bara köra shorts eller sweatpants? det funkar la gött för mig.

Alla Har inte behov att vara anonyma... Vidare är det knappast klargjort att inlägget postats av nån som heter Erika Strand på riktigt.
Citera
2015-04-03, 20:45
Medlem
donaukinds avatar
Cyklister kör väl utan underkläder och det är väl ungefär samma slags brallor?
Citera
2015-04-03, 20:58
Medlem
Hej igen! Jag är verkligen inget för sweatpants eller mjukisbyxor. Det är personligt antar jag men jag vet att många tränar i sweatpants och det är okej. Själv brukar jag bara gå med det när jag är hemma och trivs inte med det bland andra. Tights är mycket mer bekvämt när man tränar. Jag använder alltid löpartights när jag springer och vill gärna ha det på gymmet också. Tycker det känns äckligt att bli svettig i mjukisbyxor, ja tjejer svettas också. Jag använde string när jag tränade senast men även det känns obekvämt. Jag har däremot inte testat funktionsunderkläder som är anpassade för träning men de är dyra. Är det värt det? Det känns hopplöst.
Nej jag är inte van vid gymmet. Har typ aldrig satt min fot där innan men har börjat följa en vän dit nu och gymträning verkar kul och givande.
Måste jag förtydliga? Det är obekvämt och skaver helt enkelt och jag är fantastiskt trött på det. Det är absolut en bekvämlighetsfråga också. Vet inte om jag kommer känna mig tillräckligt säker/avslappnad på gymmet utan.
Citera
2015-04-03, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikaStrand
Vet inte om jag kommer känna mig tillräckligt säker/avslappnad på gymmet utan.
Varför det?
Citera
2015-04-03, 21:06
Medlem
submariners avatar
Hej,

Ur ett "rent" manligt perspektiv - hotpants eller string på gymmet om det känns bra, håll dig gärna ifrån flicktrosor
Citera
2015-04-03, 21:06
Medlem
Timmervargens avatar
Jag skulle aldrig komma på tanken att ha trosor på mig när jag var på gymmet.
Citera
2015-04-03, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Space-Bound
Varför det?

De löpartights jag använder är av ett något tjockare material så den biten är inte så oroande. Det hela handlar väl då egentligen om det att jag själv vet om att jag är utan underkläder när jag tränar och dessutom bland folk. Det är ju självklart inget jag är van vid...
Så jag vill höra om det är lämpligt. Jag är mycket för principsaker, att det ska vara på ett visst sätt bara för att "alla" (oskriven lag) säger så.
Kring denna fråga vet jag inte mycket, har aldrig gymmat förut, men springer en del. Vad är normalt och vad bör jag göra? Vad gör ni?
Citera
2015-04-03, 21:16
Medlem
Bebbe1891s avatar
Där jag tränar ser man väldigt mycket sånt här:

http://i41.tinypic.com/ymqlu.jpg

http://www.crappystocks.com/wp-conte...ga-pants-2.jpg

Man klagar ju inte direkt.

Citera
2015-04-03, 21:24
Medlem
Tänk om någon hade dragit brallorna på dig! Då är det kört i'm telling you!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in