2005-10-05, 09:14
Medlem
ellasarios avatar
Har precis flyttat till norrköping å e hungrig som fan..bakismat blir det trots att jag inte gått och lagt mig än å min favorit har alltid varit al funghi pizzan då jag inte äter kött... Denna pizza måste doxk göras på tunt skivade färska champinjoner annars blire inge bra va..

så nu till frågan..nån som vet en bra pizzeria där de har färska champinjoner
alternativt nån annan asbra kött-fri bakismat ja kan käka idag?
Citera
2005-10-22, 20:20
Medlem
Papa Grappa Pizza på Gamla Rådstugugatan (paralell med Drottninggatan) sannolikt Al Forno på repslagaregatan & en ny i hörnet av st.persgatan/kungsgatan (vid pronova typ)

Rekommenderar Papa grappa varmt, sjukt goa pizzor, de har ÄKTA italianos som bakar dem, inga sfvettiga iranier med mustash där inte!
Citera
2005-10-22, 21:36
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X2k5
Papa Grappa Pizza på Gamla Rådstugugatan (paralell med Drottninggatan) sannolikt Al Forno på repslagaregatan & en ny i hörnet av st.persgatan/kungsgatan (vid pronova typ)

Rekommenderar Papa grappa varmt, sjukt goa pizzor, de har ÄKTA italianos som bakar dem, inga sfvettiga iranier med mustash där inte!

Nu drar jag off topic direkt, men det är säket till nytta för trådskaparen också.

Hur är det på Papa Grappa? Hur är prisbilden? (alltså en standardpizza) Är det trevlig miljö? Själv har jag alldrig varit inne där, men stället ska vara bra har jag hört.
Citera
2005-10-22, 21:39
Medlem
auto:erotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squalo
Nu drar jag off topic direkt, men det är säket till nytta för trådskaparen också.

Hur är det på Papa Grappa? Hur är prisbilden? (alltså en standardpizza) Är det trevlig miljö? Själv har jag alldrig varit inne där, men stället ska vara bra har jag hört.
Minns inte hur priserna är, vilket borde betyda att det inte är så fasligt dyrt. Men riktigt trevligt och bra ställe tycker jag.
Citera
2005-10-22, 21:48
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av auto:erotic
Minns inte hur priserna är, vilket borde betyda att det inte är så fasligt dyrt. Men riktigt trevligt och bra ställe tycker jag.

Nä, jag har hört något pris i förbifarten nån gång, utan att lägga det på minnet.

Någon annan kanske vet säkert. Eller så kan man ju ringa.
Citera
2005-10-22, 22:00
Medlem
auto:erotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squalo
Nä, jag har hört något pris i förbifarten nån gång, utan att lägga det på minnet.

Någon annan kanske vet säkert. Eller så kan man ju ringa.
Jag tror du måste ringa i vilket fall om du ska äta där, har för mig att det kan vara svårt att få bord.
Citera
2005-10-22, 23:12
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av auto:erotic
Jag tror du måste ringa i vilket fall om du ska äta där, har för mig att det kan vara svårt att få bord.

Så sant, så sant. Jag har alldrig tittat in, så jag vet inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in